onboard uitschakelen en nieuwe installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrHook

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2008
hallo,
ik heb een nieuwe videokaart aangeschaft, maar hoe moet ik mijn oude onboard videokaart uitschakelen? en hoe installeer is deze niewe vidoekaart? XFX GeForce 9600 GT

nu heb ik een SiS Mirage 3 Graphics

mij pc is: ISTART F9240 AIO

MVG,
MrHook

Gewoon de nieuwe kaart in het PCI-e slot plaatsen, eventuele stroon aansluiten op de kaart, monitor aansluiten op de nieuwe kaart, pc opstarten en drivers installeren.

En hopen dat de voeding van die Packard Bell budget pc sterk genoeg is voor die kaart....

Gewoon de nieuwe kaart in het PCI-e slot plaatsen, eventuele stroon aansluiten op de kaart, monitor aansluiten op de nieuwe kaart, pc opstarten en drivers installeren.

En hopen dat de voeding van die Packard Bell budget pc sterk genoeg is voor die kaart....

die voeding was inderdaad te zwak (250 watt) ik heb ook een nieuwe voeding gekocht!, maar hoef je niks in de bios te doen voor de oude onboard videokaart van SiS??

MVG,
MrHook

die voeding was inderdaad te zwak (250 watt) ik heb ook een nieuwe voeding gekocht!, maar hoef je niks in de bios te doen voor de oude onboard videokaart van SiS??

MVG,
MrHook

Nee is niet nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan