Onboard video kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

112fan

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Is de onboard videokaart op het moederbord Asrock H55M PRO van goede kwaliteit want we hadden een videokaart besteld bij onze samengestelde pc en nu blijkt dat hij niet meer leverbaar is dus is de vraag is de onboard videokaart goed of niet?

voor gewoon internetten,en muziek luisteren kan het
maar grote spellen ,kom je in de problemen
dus is maar net wat ga je ermee doen :o

kan prima voor een server, vergeet dan niet in de bios het video geheugen tot een minimum te beperken anders snoept hij dat van je ram af

Videokaart in een server is echt overbodig, deze bestuur je via een andere pc, behalve voor de installatie,maar dat kan tegenwoordig elk moederbord wel aan ;) .

ik zie toch nergens het woord server in je start post staan hoe moet ik dat nou weten je zegt onze pc
onze kan voor iedereen staan onze fam onze vrienden weet ik veel

wat ik wel weet is dat een onboard video kaart ook van je cpu af neemt wat dus weer minder kracht geeft
heb ik omdat ik in een pc met een onboard video kaart een video kaart gestopt heb en de pc op eens 0.3 ghz meer haalde (scheelt nogal op een singel core computer)

@coolkill,

Voordat jij antwoorde, had de vraagsteller reeds 17 minuten geleden aangegeven dat het om een "server" ging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan