onboard videokaart Dell dimension 4600

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpctje

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
Hallo,

Ik heb een dell dimension 4600 met een onboard videokaart een een nvidia fx5200.
Ik gebruik altijd de nvidia-kaart, maar wil nu met twee (VGA) schermen gaan werken.
Daarom heb ik ook de onboard videokaart nodig, maar om de drivers te kunnen vinden moet je weten wat voor een videokaart dat is, kan iemand mij vertellen welke dat is en waar ik de driver kan downloaden.

Bedankt

ps. ik heb een vermoeden dat het een ATI Radeon 9800 Pro is, maar als ik drivers installeer zegt hij dat ik de goede hardware moet plaatsen.

Ik denk niet dat dat gaat lukken. een nvidia en een ati kaart die samen werken:D?

Belooft niet veel goeds:p.

Als je met 2 schermen wil gaan werken, dan moet je een nieuwe videokaart kopen, die zelf 2 uitgangen heeft voor een monitor. (tenzij de fx5200 dat zelf heeft, moet je even kijken)

@Modag: Het blijkt nog niet het goede type videokaart te zijn gezien de melding die ik krijg bij het installeren.

@MaartehhM: Ik wil graag de drivers van mijn videokaart, of mijn plan werkt is een tweede...

Hoi,
Ik denk dat de pc alleen de nvidia ziet als je nu deze er eens uithaalt en de onboard videokaart in de bios aanzet en dan de driver installeert en dan de nvidia weer terug mischien lukt het zo.

Modag

Nee, dat gaat niet lukken:p

2 videokaarten is mogelijk via SLI, en dan alleen als het 2 dezelfde videokaarten zijn.

Als je in de bios de Ati aan zet, en daarna weer de nvidia terug, zet de bios automatisch weer de Ati uit. Hij gebruikt ze niet allebei.

dus jpcptje, ''of het werkte is een tweede'', neem nou maar van mij aan, het gaat NIET lukken.

De enige optie is een nieuwe videokaart kopen die 2 VGA/DVI uitgangen heeft. (of het bij 1 monitor houden, dat kan natuurlijk ook)

Je hebt al een 7300GS voor 50/60 euro, die dat wel ondersteunt:)

Ik heb de drivers, die tweede monitor ga ik maar niet proberen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan