Onboard wireless werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Confictius

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 okt 2002
Mijn exemplaar Packard Bell EasyNote G1320 beschikt over een wireless netwerkkaart maar deze krijg ik met geen moelijkheig geinstalleerd. De drivers heb ik opgehaald en uitgevoerd waarna een herstart nodig was.

Vervolgens wordt aangegeven dat nieuwe hardware gevonden is maar deze kan niet worden geinstalleerd en gebruikt.

Everest geeft ook geen verdere info over model ed.

Dit model zou het zijn volgens support:

Atheros AR5001 802.11B/G wireless LAN driver

En er zit niet een knopje op de computer waar je de kaart mee moet aanzetten??

we praten over een laptop dus dat wordt moeilijk............ :confused:

mijn laptop heeft aan de voorzijde een knopje met lampje zitten waar ik de netwerkkaart (draadloos) mee aan en uit kan zetten. (acer)
Packard bell heeftdaar een knopje voor aan de zijkant zitten......

dus wat er nu moeilijk is weet ik niet.......het was maar een vraag omdat meerdere laptops dit hebben (verschillende merken dus)

Zo moelijk wordt dat niet, m'n ouders hebben een Acer laptop en daar moet je de Wireless aanzetten met een knopje boven de toetsen.
Mischien, zul je via het Bios de Wireless moeten inschakelen.

In de bios is nix te vinden......... Inmiddels de drivers gevonden op driverguide.com (hopelijk). Ik kom hier later op terug.

waarom niet de drivers hier ophalen.

Dat aan uit kunnen zetten van wireless op een laptop is niet vreemd, zo'n kaart is een stroomvreter dus nodeloos aan laten staan gaat ten koste van de tijd die je met één acculading kunt werken....

Dat zijn de orgineledrivers van de kaart.
Is je kaart dan niet stuk ??

Dat lijkt me sterk, hij is nog nooit gebruikt.

Die van dat knopje om hem aan te zetten vind ik wel een interressante. Dat ga ik later nakijken, alleen vraag ik me af of dat knopje niet hetzelfde doet als "inschakelen" onder "hardware"?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan