onderdeel cd extra verdwenen bij nero express in nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0175

Banned
Lid geworden
21 feb 2007
ik werk al lang met nero 7 alleen vraag ik me nu toch af waarom is het onderdeel cd extra verdwenen bij nero express in nero 7 bij burning rom staat dit onderdeel er wel bij, is deze terrug te krijgen in nero express
desondanks mijn nero 7 staat ingesteld op nederlands is toch het hele prog. in het engels hoe ken dat?

Het hoofdmenu is nederlands de rest engels? of alles engels?
Installeer nero opnieuw, je serienummer blijft bewaard

Nero is niet helemaal in het engels alleen smartstart dat heb ik hier ook, de-installeer en installeer opnieuw

nero

Het hoofdmenu is nederlands de rest engels? of alles engels?
Installeer nero opnieuw, je serienummer blijft bewaard

Goed dag jij heb verstand ven Nero Ik krijg de foutmelding zie bijlage weet jij hier iets op ??
Vaste bedankt
m.vr.gr.
Maarten

Bijlagen

Heb e dat met iedere cd/dvd? of lukt het meestal wel?

Cannot write compilation to selected recorders simultaneously

Met andere woorden je hebt gekozen voor meerdere branders tegelijk te branden terwijl je er maar 1 hebt

meerder branders ?

Cannot write compilation to selected recorders simultaneously

Met andere woorden je hebt gekozen voor meerdere branders tegelijk te branden terwijl je er maar 1 hebt
dat begrijp ik niet ik wil alleen een bestand op een cd branden that's all

Kijk eens of bij de gewone nero, dus niet smartstart multiple recorders staat

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    59,7 KB · Weergaven: 26
nero

Hallo ook ik heb de softwaere van nero gekocht en alle programmas zijn in het engels.Voor de taal te wijzigen kan men het vinkje van engels niet verwijderen.Ik heb mij terug naar de winkel begeven en die zullen het met de leverancier bespreken.
Vroeger hadt ik nero burning en dat was geen probleem.Van engels ken ik niet veel en zeker niet de engelse termen.Moest er iemand zijn die mij kan helpen zou ik jullie zeer dankbaar zijn.
Nantje

nero

Kijk eens of bij de gewone nero, dus niet smartstart multiple recorders staat
In gewone Nero kom ik niet ik heb alleen Start smart Nero. Ik kom er zo niet uit maar zal weer eens opnieuw installeren. Bedankt voor de moeite
M.vr.gr.
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan