Onderdelen op pagina ontbreken

Status
Niet open voor verdere reacties.

brooke

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2009
Berichten
27
Een van mijn kinderen moet op school via een website les volgen.
Nadat hij ingelogt is en bij het onderdeel is zie je normaal onderaan met rode buttons dat je kan opslaan/sluiten. (zoals printje)
Het vreemde is dat wij dat niet zien op onze laptop waardoor hij de stof niet kan opslaan. Op de normale pc verschijnt het wel. Als we op F5 drukken dan kan je nog met een filts de buttons zien maar hij laat ze niet staan.
Hier een printscreen zoals het eruit moet zien. En op de laptop zien wij de rode knoppen opslaan/sluiten niet.
Iemand enig idee waar dat aan kan lliggen?

2v3rbxl.jpg
 
Kan je iets meer info over de laptop en je pc geven (Windows versie (beide Vista??), internet browser).

Wat ik namelijk denk (maar ik kan ook fout zitten) is dat de website gemaakt is/was onder IE6. Ondertussen is er IE8, en komt het wel al is voor dat deze websites niet 100% laat zien zoals het moet.
In dat geval kan je wel proberen door in IE8 op Compatibiliteitsweergave te klikken (rechts naast de URL balk). In IE7 heb je die optie niet, dus als het probleem zich in IE7 zou voordoen, installeer dan eens IE8 ;)
 
Laatst bewerkt:
zowel op de laptop als pc, vista en ie8. Met een andere browser (firefox) lukt het wel maar niet met IE.
Ik had hem al op compabilitiesweergave staan. Pagina's staan bij internetopties als vertrouwde pagina's ingesteld dus niets wordt geblokt maar zie het nog steeeds niet. Het heeft eerst ook altijd gewerkt en ineens niet meer. Heel raar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan