Hallo,
Ik ben net lid geworden van helpmij.nl en zou graag van jullie te weten willen komen wat handig is om aan mijn pc te vervangen. Ik wil graag de nieuwste games kunnen spelen (met de hoogst mogelijke resolutie). wat ik verder doe op mijn pc is internetten en tv kijken. Hiervoor gebruik ik het programma Giga Pocket. Ik wil graag tv blijven kijken.
Het merk van mijn pc Sony PCV RS604.
Ik heb niet veel verstand van computers. Daarom vraag ik jullie om raad, want het geld dat ik heb moet ik goed besteden. Mijn budget is rond de 100 euro. Ik weet dat dit heel erg weinig is, maar over een paar maanden ga ik verhuizen en daarna ben ik van plan om een gloednieuwe pc te kopen. Nu heb ik het geld daarvoor dus niet.
Hier hebben jullie wat info over mijn pc.
Processor: Intel pentium 4 processor met HT technology 3.40E GHz 800 MHz
Chipset: intel 865PE
Hard disk drive: 200 GB
Standard memory: 512 mb pc 3200 DDR SDRAM
maximum memory: 2 GB
cache memory: 1 mb
graphics: ATI RADEON 9600XT met 128 mb video ram
Power supply: 300 W
Ik heb een AGP uitgang voor mijn videkaart. Dat is erg onhandig omdat ik dan uit weinig videokaarten kan kiezen.
Als jullie nog wat willen weten hoor ik het wel
Alvast heel heel erg bedankt!
MVG
Burak
Ik ben net lid geworden van helpmij.nl en zou graag van jullie te weten willen komen wat handig is om aan mijn pc te vervangen. Ik wil graag de nieuwste games kunnen spelen (met de hoogst mogelijke resolutie). wat ik verder doe op mijn pc is internetten en tv kijken. Hiervoor gebruik ik het programma Giga Pocket. Ik wil graag tv blijven kijken.
Het merk van mijn pc Sony PCV RS604.
Ik heb niet veel verstand van computers. Daarom vraag ik jullie om raad, want het geld dat ik heb moet ik goed besteden. Mijn budget is rond de 100 euro. Ik weet dat dit heel erg weinig is, maar over een paar maanden ga ik verhuizen en daarna ben ik van plan om een gloednieuwe pc te kopen. Nu heb ik het geld daarvoor dus niet.
Hier hebben jullie wat info over mijn pc.
Processor: Intel pentium 4 processor met HT technology 3.40E GHz 800 MHz
Chipset: intel 865PE
Hard disk drive: 200 GB
Standard memory: 512 mb pc 3200 DDR SDRAM
maximum memory: 2 GB
cache memory: 1 mb
graphics: ATI RADEON 9600XT met 128 mb video ram
Power supply: 300 W
Ik heb een AGP uitgang voor mijn videkaart. Dat is erg onhandig omdat ik dan uit weinig videokaarten kan kiezen.
Als jullie nog wat willen weten hoor ik het wel
Alvast heel heel erg bedankt!
MVG
Burak