Gebruiker8
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 jan 2006
wat is er mis met xp? ik slaag er al tijden niet meer in om het defragmentatieprogramma op te starten. Dat wil zeggen het beginscherm komt wel op en daarna valt het stil. ik heb even gezocht naar een alternatief, dat werd Diskeeper (tijdelijk gratis), dat werkte wel, ik kom dus defragmenteren maar nu Diskeeper niet meer geldig is werkt XP op dit punt nog niet. Ik dacht even dat er teveel fragmentatie was, maar dat is dus niet de reden.
Vandaag wilde ik een herstelpunt maken en wel door in het startmenu Hulp en Ondersteuning aan te klikken. Even krijg je in het schermpje dat je krijgt als je Alt-Crtl-Del aanklikt te zien dat het geactiveerd wordt, maar dat is an een fractie van een seconde weer weg. Wat is er mis met mijn laptop? Of met de installatie (een tijdje geleden kon ik nog wel bij de software komen die herstelpunten mogelijk maakt).
Wie kan me helpen?
Vandaag wilde ik een herstelpunt maken en wel door in het startmenu Hulp en Ondersteuning aan te klikken. Even krijg je in het schermpje dat je krijgt als je Alt-Crtl-Del aanklikt te zien dat het geactiveerd wordt, maar dat is an een fractie van een seconde weer weg. Wat is er mis met mijn laptop? Of met de installatie (een tijdje geleden kon ik nog wel bij de software komen die herstelpunten mogelijk maakt).
Wie kan me helpen?