onderste shuifbalk weghalen van een iframe?

• Onderwerp starter Onderwerp starter klio
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

klio

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2007
klik

wanneer ik op de link maandmenu klik gaat de venster openen in een iframe .
maar , stel dat maandmenu.htm langer wordt dan verwacht. (alleen de lengte en niet de breedte) krijgt ik een schuifbalk (dat is normaal )maar hoe krijg ik dan de onderste shuifbalk weggehaald? (hoe komt dat ik die krijgt, want alleen de lengte is te lang maar toch niet de breedte? )
nu is mijn layout natuurlijk helemaal stuk door die onderste shuifbalk van de iframe .
hoe moet ik dat doen ?

dank u wel

Laatst bewerkt:
Zo te zien wordt het veroorzaakt door je tabel in het frame...

Verander de width even uit dit stukje (komt uit de pagina die in het frame staat):
HTML:
  <table  bgcolor="#03122F"  cellpadding="0" cellspacing="0" width="788"  height="668" >

Je hebt de width wel gelijk gemaakt aan die van het iframe zelf maar je moet ook rekening houden met de scrollbalk die ernaast komt ;)

Mocht je er helemaal vanaf willen dan voeg je bij het iframe even scrolling="no" toe. Dan heb je helemaal geen scrollbalken.
Let wel: dus ook niet wanneer de pagina langer is dan het frame.

NB: wellicht een typfoutje?
kippensat¨¦¡¯s

Zo te zien wordt het veroorzaakt door je tabel in het frame...

Verander de width even uit dit stukje (komt uit de pagina die in het frame staat):
HTML:
  <table  bgcolor="#03122F"  cellpadding="0" cellspacing="0" width="788"  height="668" >

Je hebt de width wel gelijk gemaakt aan die van het iframe zelf maar je moet ook rekening houden met de scrollbalk die ernaast komt ;)

Mocht je er helemaal vanaf willen dan voeg je bij het iframe even scrolling="no" toe. Dan heb je helemaal geen scrollbalken.
Let wel: dus ook niet wanneer de pagina langer is dan het frame.

NB: wellicht een typfoutje?

thx .
't is gelukt

Welke oplossing heb je gebruikt?

Zou je daarna de status van deze vraag op "Opgelost" willen zetten (Rechtsonder)? Alvast bedankt :thumb:

Welke oplossing heb je gebruikt?

Zou je daarna de status van deze vraag op "Opgelost" willen zetten (Rechtsonder)? Alvast bedankt :thumb:

<table bgcolor="#03122F" cellpadding="0" cellspacing="0" width="788" height="668" >
ik heb mijn width versmald tot 771 .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan