Ondersteund deze 3D?

Status
Niet open voor verdere reacties.

KillerRu

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2009
Ik heb deze kaart op het oog:

Klikje

Maar weet niet of deze 3D ondersteund? Vind het nergens in de beschrijving weer?
En ook staat er Mini-HDMI ipv HDMI? Wat is hier het verschil?

Alvast bedankt,
G

Hij ondersteunt volgens mij 3D:

NVIDIA® 3D Vision Surround™ ready: met twee GF460 grafische kaarten in SLI en drie dezelfde 3D-ready beeldschermen is het mogelijk om, op drie beeldschermen, in 3D, games te spelen en films te kijken.
RoHS

Ok solved (feel like an idiot for not clicking the expand info...)

:D

Weet er ook iemand een manier om te kijken welk moederbord je hebt?

mvg

Weet er ook iemand een manier om te kijken welk moederbord je hebt?

mvg

Deze vraag zou je in een aparte topic moeten stellen, dit heeft dus niets te maken met je videokaart.

Als antwoord op deze vraag: Ja, dat kan je bijvoorbeeld met pcwizard, belarc, siw.

videokaart ondersteund idd 3D hoewel je hiervoor wel een speciaale monitor voor nodig hebt die zo rond de 500 euro kosten
en je een brilletje nodig hebt

Als ik nu een Moederbord heb dat maar tot PCIe 16x ondersteund en de kaart is een PCIe 16x 2.0 past deze dan op het moederbord?

mvg

@KillerRu:vraag over je moederbord in vervolg gaarne in een ander topic plaatsen in de juiste sectie.
Nu laat ik het topic maar even zo.Antwoord voor het vinden van je mobo is immers gegeven.

De vraag is of de videokaart op het moederbord past? Ik moet toch niet 10x een nieuw topic starten als het hier ook makkelijk kan of wel? Anders doe ik dat gewoon hoor?

@KillerRu:Je topic titel doet anders vermoeden.Tevens was je eerste vraag niet of die kaart zou passen maar hoe te achterhalen welk moederbord je hebt.
Maar ik laat het zo..;)

Past PCIe 2.0 op gewone PCIe?

Wel wil een 3D kaartje van Nvidia aankopen maar mijn moederbord staat nog geen PCIe 2.0 nu is de vraag of het toch mogelijk is de kaart hierop aan te sluiten? Die tevens wel 2.0 is?

Deze vraag hierbij aangezet.Het gaat namelijk over je videokaart.

Antwoord op je vraag:Ja

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan