Ondersteund mijn mobo 64 bits proc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Hallo, ik vroeg mij af of mijn mobo 64 bit's processoren zou ondersteunen. Ik weet wel dat hij HT kan ondersteunen.

Hoe zie ik dit? In Aida ben ik al een paar keer 64 tegengekomen bij mobo cijfers maar wat het precies is weet ik niet.

Boekje heb ik; maar als jullie even zeggen waar ik moet kijken?

Geplaatst door XP_PC
Hallo, ik vroeg mij af of mijn mobo 64 bit's processoren zou ondersteunen. Ik weet wel dat hij HT kan ondersteunen.

Hoe zie ik dit? In Aida ben ik al een paar keer 64 tegengekomen bij mobo cijfers maar wat het precies is weet ik niet.

Boekje heb ik; maar als jullie even zeggen waar ik moet kijken?

als je ff vermeld wel mobo je hebt... als er nu een xp (32bit) inzit gaat het nooit passen.... amd 64 is 754/939 pinnetjes, amd xp (socket A, 462 pinnetjes)

Één keer posten is genoeg. Dubbelpost ja; dan haal je die ander toch even weg ;).

Ik zeg toch; als jullie info nodig hebben kunnen jullie het krijgen.

ASRock P4VT8+

Zit nu 32 op ja. Dus 64 sowieso niet mogelijk?

Nog een vraag; hoe kom ik erachter of ik firewire 800 heb?

Dit kan waarschijnlijk niet, omdat AMD tot nu toe de enige is die 64 bits heeft, op dit moment zeker niet omdat je een P4 bordje hebt.

Met een beetje mazzel brengt intel de 64 bits pentium 4 ook op socket 478 uit, en dan kan je hem misschien er op zetten.

Geplaatst door allardje
Dit kan waarschijnlijk niet, omdat AMD tot nu toe de enige is die 64 bits heeft, op dit moment zeker niet omdat je een P4 bordje hebt.

Met een beetje mazzel brengt intel de 64 bits pentium 4 ook op socket 478 uit, en dan kan je hem misschien er op zetten.

Aha. Dus ALS Pentium dat doet zou het wel mogelijk zijn eventueel?

Geplaatst door allardje
Zie ook :http://www.asrockamerica.com/Products/P4vt8p.htm
voor mobo specs.

Je hebt dus geen firewire.

Nee, niet standaard. Maar er zit een FW kaartje in :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan