Ondersteuning JAVA uitgeschakeld of niet geaktiveerd.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paradijsvogel

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2003
Hallo,

Onlangs heb ik PC-Cillin geinstalleerd en AVG anti-spyware.
Na het bezoeken van een site (puzzelafbeelding) kreeg ik de melding, dat Java uitgeschakeld was of niet geaktiveerd in de browser !Ligt dat aan de instelling van bovenstaande software ? en zo ja hoe zou ik dat zo kunnen instellen, dat het weer werkt ?
Systeem: Win-XP pro
explorer 6.0 (sp2)
ADSL-LAN-verbinding met router, ethernetkaart
Graag advies,
Jan
p.s. Een keer TuneUp Utilities gebruikt met optimalisatie van Internetverbinding.
De weergave van de verbinding: Configuratie>netwerkverbinding weergeven geeft leeg terwijl er wel verbinding is ! Rara...hoe kan dit ?

Hallo,

Onlangs heb ik PC-Cillin geinstalleerd en AVG anti-spyware.
Na het bezoeken van een site (puzzelafbeelding) kreeg ik de melding, dat Java uitgeschakeld was of niet geaktiveerd in de browser !Ligt dat aan de instelling van bovenstaande software ? en zo ja hoe zou ik dat zo kunnen instellen, dat het weer werkt ?
Systeem: Win-XP pro
explorer 6.0 (sp2)
ADSL-LAN-verbinding met router, ethernetkaart
Graag advies,
Jan
p.s. Een keer TuneUp Utilities gebruikt met optimalisatie van Internetverbinding.
De weergave van de verbinding: Configuratie>netwerkverbinding weergeven geeft leeg terwijl er wel verbinding is ! Rara...hoe kan dit ?

Daar niemand reageerde heb ik systeemherstel maar toegepast.
Nu blijkt mijn netwerkverbinding wel weer zichtbaar.(ADSL) Bovendien werkt m'n JAVA-scriptinstelling weer.
Voor mij onbegrijpelijk, maar er zijn wel weer 850 fouten teruggeplaatst door systeemherstel. Kennelijk kon ik enkele daarvan niet missen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan