ondertekening plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mariannevanh

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 dec 2004
Ik probeer in een van de mailaccounts een ondertekening te plaatsen met daarin een logo. Bij het opstellen van een nieuw bericht zie ik slechts een kader en geen afbeelding. Als ik de URL van de afbeelding invoer in een nieuw browservenster, dan zie ik het logo gewoon verschijnen. Het logo staat op Dropbox en wordt gedeeld met een openbare link.
Wat doe ik fout, waardoor het logo niet zichtbaar wordt in een nieuw bericht?

Vriendelijke groet,
Guido

Het scherm in mijn Thunderbird ziet er anders uit dan in de afbeelding van de door jou getoonde pagina.

Bijlagen

• tb mail.PNG
    tb mail.PNG
    49,3 KB · Weergaven: 47
Dat zou kunnen omdat er misschien al diverse updates zijn geweest veranderen er vaak dingetjes.

Ik denk dat je een vinkje moet plaatsen bij ondertekenen uit een bestand (gebruik tekst of afbeelding)

Dan zou dat toch moeten kunnen.

https://www.youtube.com/watch?v=FjTw5lu-SVU

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je een vinkje moet plaatsen bij ondertekenen uit een bestand (gebruik tekst of afbeelding)

Dan zou dat toch moeten kunnen.

Als je de optie "Ondertekening uit een bestand gebruiken" aanvinkt, dan wordt de optie daarboven ("HTML gebruiken" en het daarbij behorende tekstvak) grijs. Ik heb die optie geprobeerd. De tekst die ik in het tekstvak heb staan, heb ik in een los HTML-bestand op Dropbox gezet en de URL naar dat bestand heb ik geplaatst in het daaronder getoonde tekstvak. Dit werkt evenmin.
Tevens heeft dit niet mijn voorkeur, omdat er dan twee keer verwezen wordt naar Dropbox en dit alleen maar vertragend werkt.

Vriendelijke groet,
Guido

Dan weet ik het wat dat betreft niet verder. Kun je misschien een v card gebruiken. En dat het grijs blijft tja dan kun je er verder niets mee.

Misschien moet je wel een extensie installeren met een XPI bestand

https://support.mozilla.org/nl/kb/kan-geen-add-ons-extensies-themas-installeren Ongeveer in het midden lezen over XPI. Misschien een mogelijkheid om dit toch door te voeren.

Lukt het niet dan kun je die er altijd afgooien. Wat een gedoe he. :D :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan