ondertitel onder film

Status
Niet open voor verdere reacties.

Double-R

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2007
Ik heb een vraagje hoe ik ondertitels onder een film zet! Ik heb nu een film gedownload en die heb ik omgezet naar Buf, Iso ofzoiets bestanden, zodat ik um op dvd kan zetten, maar ik weet nu alleen niet hoe ik de ondertitel daar in de krijgen?

Zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik dat moet doen en welk programma ik daar eventueel voor nodig heb!

alvast bedankt,
Double R

je kan het met WinAvi doen. kijk eens hier voor een tut: http://www.divxworld.nl/ondertitelen.htm
mijn eigen ervaring is dat het goed werkt als je de ondertitels maar eerst gelijk zet met de film met het programma SubSync

Laatst bewerkt:
dan kom er tog midden in beeld van je film zo'n ***watermerk omdat het niet de orginele versie is van het programma:(

Ik heb zelf geen ervaring met dit programma dus ik kan je niet vertellen of er een watermerk komt te staan of niet.
Kijk eens op extradvd.nl onder het kopje Avi 2 DVD, hier staat een andere handleiding, de software die hier gebruikt wordt kan je zo'n 30 dagen proberen en laat geen watermerk achter.

Je kunt natuurlijk ook altijd programma's downloaden via de minder legale manier.

Met WinAvi heeft er bij mij nog nooit een watermerk in de film gestaan dus die kan je gewoon gebruiken.

dank je, maar weet je ook hoe je die film vloeiend laat afspelen, want bij mij na het coderen naar een mpeg2 heb ik inmiddels wel ondertitels, maar happerd de film!! Hij stopt om de paar seconden en gaat dan weer lichtelijk verder, heeft dat met die snelheid te maken?? als ik het bestand groot genoeg maak voor 2 dvd's zou het dan stoppen, zou de film dan wel vloeiend verlopen??

alvast bedankt
RR

en voor TMPGEnc DVD Author heb je een serial number nodig:S je zei tog dat die gratis voor 30 dagen te proberen was?? of waar kan ik zoon nummer vinden

alvast bedankt
RR

dat de film happert ligt waarschijnlijk aan de bitrate van de film waarin je hem hebt gezet en de snelheid van jouw processor.
je kan proberen door op DVD te branden maar dan zou ik eerst proberen met een DVD-RW schijfje voordat je hele DVD verspilt is.

is er voor die TMPGEnc DVD Author 3.0 ook een uitleg, want die online uitleg op dvdextra.nl is alleen voor de versie daarvoor 2.0 en 1.6!! maar daar kan ik geen trialversie meer van vinden. En er worden dingen uitgelegd die ik bij die nieuwe niet meer kan vinden

Weet jij dat misschien
Alvast bedankt
RR

Je hebt door dat je op Extra DVD bij die uitleg twee programma's van Pegasys besproken worden: TMPGEnc Plus en TMPGEnc DVD Author?

Volgorde: SubSync, SRT2SSA, VirtualDub, TMPGEnc Plus, TMPGEnc DVD Author en tot slot een brandprogramma. Of het brandertje wat bij TMPGEnc DVD Author zit, of Nero. Of wat jij wilt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan