Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je stopt je Avi bestand en SRT-bestand(ondertiteling) in één map met precies dezelfde naam
Benodigd:
WinAviVideoconverter(FULL version, anders reclame)
DivX
Vobsub
Open nu Winavi Videoconverter en klik op die grote knop DVD, Klik de film aan die je wilt hebben en kies een opslaglocatie. Dan gaat die converten(een Audio-TS en Video-TS map maken).
Rechtsonderaan in je scherm zie je nu een groen pijlte verschijnen van Vobsub. Als die er niet staat stopt die er geen ondertiteling bij. (Controleer of de bestanden precies dezelfde naam hebben en ik dezelfde map staan als dat zo is)
Als die klaar is zijn die 2 mappen aangemaakt. Alle bestanden staan in de Video-TS map die Audio-TS map staat er maar een beetje voor de sier![]()
Nu kan je de bestanden uit de Video-TS map branden met Nero of een ander programma waar je kennis van hebt.
Klaar!!! Een DVD-speler kan hem nu afspelen
Mvg Scary
ik heb een beetje gegoogled. en ik heb ConvertXToDVD 2 gevonden. Uit de beschrijving te zien is het een soort Winavi. Verder weet ik ook geen programma's
hallo,
Je moet eerst convertxtodvd downloaden, ik gebruik daarvoor azureus, dat is een P2P progamma. Eenmaal klaar is het heel makkelijk. Je voegt de film toe ( maakt volgens mij niet uit welk formaat ) en daarna de subs ( ze moeten .SRT zijn !! ) je klikt op converteren, als het geconverteerd is brand je het en klaar is kees.
T.
hallo,
Je moet eerst convertxtodvd downloaden, ik gebruik daarvoor azureus, dat is een P2P progamma. Eenmaal klaar is het heel makkelijk. Je voegt de film toe ( maakt volgens mij niet uit welk formaat ) en daarna de subs ( ze moeten .SRT zijn !! ) je klikt op converteren, als het geconverteerd is brand je het en klaar is kees.
T.
hee ik heb miss nog wel iets voor je maar ik weet niet of je er iets aan hebt,, kijk maar
,, ik gebruik t zelf ook,, en t werkt wel
http://wintips.filmt.nl/ :thumb:
en dan moet je rechts in het rijtje even ''ondertitelen avi/mpeg file'' aanklikken
zeer uitgebreide beschrijving
groetje maarten:thumb:
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.