ondertiteling aan film toevoegen !?

Status
Niet open voor verdere reacties.

afkeV

Gebruiker
Lid geworden
10 mei 2007
ik heb de film step up gedownload van axxo en heb hem toen omgezet van .avi naar video ts bestanden..
alleen hoe moet ik nu ondertiteling aan de film toevoegen..??
alvast bedankt...

Ik denk dat je dat eerst had moeten doen,
maar volgens mij kun je nog wel iets met je subtitle bestandje.
Weet alleen niet precies wat :p

Er zijn veel manieren, je kun het doen via vobsub, maar ook later via dvd maestro. Google t gewoon even en je vindt duizenden tutorials

Je stopt je Avi bestand en SRT-bestand(ondertiteling) in één map met precies dezelfde naam

Benodigd:
WinAviVideoconverter(FULL version, anders reclame)
DivX
Vobsub

Open nu Winavi Videoconverter en klik op die grote knop DVD, Klik de film aan die je wilt hebben en kies een opslaglocatie. Dan gaat die converten(een Audio-TS en Video-TS map maken).

Rechtsonderaan in je scherm zie je nu een groen pijlte verschijnen van Vobsub. Als die er niet staat stopt die er geen ondertiteling bij. (Controleer of de bestanden precies dezelfde naam hebben en ik dezelfde map staan als dat zo is)

Als die klaar is zijn die 2 mappen aangemaakt. Alle bestanden staan in de Video-TS map die Audio-TS map staat er maar een beetje voor de sier :D

Nu kan je de bestanden uit de Video-TS map branden met Nero of een ander programma waar je kennis van hebt.

Klaar!!! Een DVD-speler kan hem nu afspelen

Mvg Scary

Laatst bewerkt:
Je stopt je Avi bestand en SRT-bestand(ondertiteling) in één map met precies dezelfde naam

Benodigd:
WinAviVideoconverter(FULL version, anders reclame)
DivX
Vobsub

Open nu Winavi Videoconverter en klik op die grote knop DVD, Klik de film aan die je wilt hebben en kies een opslaglocatie. Dan gaat die converten(een Audio-TS en Video-TS map maken).

Rechtsonderaan in je scherm zie je nu een groen pijlte verschijnen van Vobsub. Als die er niet staat stopt die er geen ondertiteling bij. (Controleer of de bestanden precies dezelfde naam hebben en ik dezelfde map staan als dat zo is)

Als die klaar is zijn die 2 mappen aangemaakt. Alle bestanden staan in de Video-TS map die Audio-TS map staat er maar een beetje voor de sier :D

Nu kan je de bestanden uit de Video-TS map branden met Nero of een ander programma waar je kennis van hebt.

Klaar!!! Een DVD-speler kan hem nu afspelen

Mvg Scary

Ik deed het oook eerst met WInAVI, maar die doet het nu niet meer. Dus weet je nog een ander programma.

ik heb een beetje gegoogled. en ik heb ConvertXToDVD 2 gevonden. Uit de beschrijving te zien is het een soort Winavi. Verder weet ik ook geen programma's

ik heb een beetje gegoogled. en ik heb ConvertXToDVD 2 gevonden. Uit de beschrijving te zien is het een soort Winavi. Verder weet ik ook geen programma's

Maar voor ConvertXtoDVD moet je toch betalen?

Dat Winavi het niet meer doet [ en ook andere programma's als ConvertX] zou kunnen als je geen "ondertitel programma" zoals bijv. DirectVobSub [meer] hebt .....
Dit programma zit o.a. in het K-Lite codec pack..... hier te vinden: http://www.codecguide.com/download_kl.htm

als je een dvd hebt en je hebt de ondertiteling
dan doe ik het altijd met dvd lab pro gewoon files loaden en dan kan je je srt er zo in zetten je kan zelfs nog een menu maken

hee ik heb miss nog wel iets voor je maar ik weet niet of je er iets aan hebt :p,, kijk maar:p,, ik gebruik t zelf ook,, en t werkt wel

http://wintips.filmt.nl/ :thumb:

en dan moet je rechts in het rijtje even ''ondertitelen avi/mpeg file'' aanklikken
zeer uitgebreide beschrijving

groetje maarten:thumb:

Convertxtodvd

hallo,

Je moet eerst convertxtodvd downloaden, ik gebruik daarvoor azureus, dat is een P2P progamma. Eenmaal klaar is het heel makkelijk. Je voegt de film toe ( maakt volgens mij niet uit welk formaat ) en daarna de subs ( ze moeten .SRT zijn !! ) je klikt op converteren, als het geconverteerd is brand je het en klaar is kees.

T.

hallo,

Je moet eerst convertxtodvd downloaden, ik gebruik daarvoor azureus, dat is een P2P progamma. Eenmaal klaar is het heel makkelijk. Je voegt de film toe ( maakt volgens mij niet uit welk formaat ) en daarna de subs ( ze moeten .SRT zijn !! ) je klikt op converteren, als het geconverteerd is brand je het en klaar is kees.

T.

Maar ik moest betalen voor ConvertXtoDVD.

hallo,

T.

Ik heb het geprobeerd maar ik had er geen ondertiteling bij. bij de ondertiteling instellen had stond er dat ik er 1 extern had. maar die voegde hij niet er bij...

hee ik heb miss nog wel iets voor je maar ik weet niet of je er iets aan hebt :p,, kijk maar:p,, ik gebruik t zelf ook,, en t werkt wel

http://wintips.filmt.nl/ :thumb:

en dan moet je rechts in het rijtje even ''ondertitelen avi/mpeg file'' aanklikken
zeer uitgebreide beschrijving

groetje maarten:thumb:

Ok ik zal het proberen, ik post als ik heb geprobeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan