ondertiteling in een film verduidelijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnyjohnn

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2007
hallo,

als ik films wil afspelen heb ik een avi-tje en een srt-tje. die geeft ik dezelfde naam en dan komt de ondertiteling in beeld. alleen doe ik dit met vlc player omdat windows media player het niet doet. nu is mijn ondertiteling alleen wit. dus geen zwart randje eromheen. dat leest erg onduidelijk. is er een mannier om er een zwarte balk ofzo achter te zetten? (zonder dit vast in een avitje te zetten)

thanx,

Ik gebruik zelf AVIrecomp om ondertitelingen vast onder een film te zetten.
Ook kun je met dit programma voor je het werkelijk in je avi bestand zet een preview bekijken en als ik het me goed herinner zit er dan wel een zwart lijntje om je ondertiteling.

ik krijg bij preview dat windows media player 2 niet meer werkt. ik heb vista. misschien dat het daaraan ligt. kan ik wmp 2 downloaden en installeren zonder mijn huidige wmp te vervangen?

de ondertiteling er vast inzetten zal wel lukken. maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. het gaat om komplete seizoenen van o.a. x-files en lost. ik sluit de pc dan aan op de tv en zo kijken we een aantal afleveringen.

ik heb al een programma gevonden: "divx player". hij maakt de ondertiteling groter, geel een een dikke zwarte rand eromheen. duidelijker kan niet.

maar toch bedankt voor de moeite :thumb:

:thumb: ik had ook nog een ander programma gevonden: BSplayer maar die jij hebt werkt ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan