Ondertiteling in Gom player werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gotty

Gebruiker
Lid geworden
16 sep 2004
Hoi,

Ik wil graag een gedownloade documentaire van usenet afspelen met ondertiteling, het betreft een bleu ray bestand. Het afspelen is me niet gelukt met: wmp classic, vlc player, wmp 9 en ook niet met quicktime, op internet info gevonden over GOMplayer en daarmee wil het wel, dus zover ben ik al, maar de ondertiteling komt niet in beeld op de meegeposte achterkant van het doosje staat dat de ondertiteling nederlands is. Ik het het uitvoerapparaat al gewijzigd en het programma gereset (stond beide op hun forum) maar dit helpt niet. Het is niet 1 mkv bestandje maar een complete mappenstructuur met een aantal bestanden her en der. dus nu is mijn vraag waar ik dat ondertitelingsbestandje kan vinden of hoe ik dit anders kan oplossen.

Bij voorbaat dank.

Ik had de software trouwens niet goed bediend, ik heb het voor elkaar.

Had er maar neergezet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen, dan had ik het zo weer over nieuw kunnen doen, want nu wil ik de blu-ray in kwestie echt kijken, dus als iemand weet hoe dat moet zou het mooi zijn, het is een complete rip van een blu-ray. Met onderstaande mappen-structuur, dan heb je een klein beetje een idee wat het is:

image.JPG

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan