Ondertiteling toevoegen hdx1000 op avi bestand op de interne harde schijf.

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdel21

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
Beste mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb sinds kort een hdx1000 en ik wil heel graag films zien met een ondertitel. Als ik via een usb stick een avi bestand afspeel met een .srt ondertitel dan gaat dit prima.

Maar ik wil ook films vanaf de interne harde schijf afspelen met een ondertitel. Als ik bijv een usb stick in de hdx1000 stop met avi bestand en ondertitel en ik wil deze kopieren of verplaatsen naar de harde schijf van de hdx dan neemt hij alleen de avi bestand over. En de .srt kan hij niet zien. Het is net of de hdx op de harde schijf dit bestandje niet kan zien. :confused:

Wie kan me hier bij helpen?

Bedankt voor je snelle reactie dit is meer iets voor de pc. Ik zag ook dat de persoon die een vraag had niet echt geholpen was omdat het inbakken van de ondertiteling niet lukte.

Op de pc wilt het mij wel lukken. Op een usb stick in de device ook maar het gaat mij er echt om het werkend te krijgen op de harde schijf van de multimedia apparaat (hdx1000)

Maar ik waardeer je hulp :D

Staat die srt file na het kopieren dan wel fysiek op de harde schijf van de hdx1000?
Zou wel vreemd zijn aangezien deze wel srt ondersteund.
Heb je het bij toeval eens met een ssa ondertiteling geprobeerd?

Bedankt voor je reactie,

Dat is het rare als ik het kopieer naar de interne harde schijf dan kan ik het .srt bestand niet zien op de usb stick. Als ik vanaf de usb stick afspeel en ik start de film. Dan staat het bestandje wel fysiek op de stick maar je kan het bestandje niet zien op de hdx1000.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan