Ondertiteling van een film, is gewoon verdwenen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

blackdonna

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2009
hee

Ik heb een film gedownload, en heb apart een ondertiteling daarbij gezet ( in dezelfde map met dezelfde naam) met GOM player. Als ik die film open in Gom player dan zit er wel ondertiteling erbij, en nu ik heb met Nero op een dvd gebrand heb is ie er gewoon helemaal niet meer. Terwijl je met nero niet de ondertiteling er apart kan opzetten.

Bij de Gom player zit ook een Gom encoder. Ik heb het filmpje erin gevoegd wat ik samen met die subtitle in een map gedaan heb, dus samen met de ondertiteling is de Gom aan het encoden. Maar doe ik daar wel goed aan? Als ik het na het encoden brand op dvd zit dan ineens wel de ondertitels eronder, of niet?

Je kunt helaas niet altijd vaste ondertitels erbij downloaden omdat die niet altijd beschikbaar zijn!

Ik hoop dat iemand me kan helpen:)

Groetjes

Je DVD Speler moet dan wel je *.srt bestand ondersteunen en zelf kunnen herkennen en weten dat hij bij de film hoort.

Ja, maar hoe kan ik dat doen?
Hoe kan ik de film het beste in het filmpje voegen, zonder al teveel gedoe.

Ik heb niet zoveel ruimte op mijn schijf, dus weet iemand hiervoor een klein programmatje dat niet veel ruimte in beslag neemt, of heb iemand anders andere ideeen?, alsjeblieft!

Alvast dank u wel,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan