ondertiteling (vobsub) start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnieuwelaar

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2008
beste helper,

ik heb een irritant probleem waar ik niet vanaf kom. als ik een ondertitelingbestand (srt bestand) van ondertitels.com download dan herkent mijn pc ze niet. als ik erop dubbelklik vraagt mijn pc met welk programma ik het bestand wil openen. voorheen gebeurde dit nooit. het probleem is dat ik bij mijn films (avi bestanden) geen ondertiteling krijg. ik gebruik voor het kijken van deze films vobsub. verder heb ik voor deze films k-lite mega codec pack 5.0.5.0 geinstalleerd op mijn pc. ik heb de instellingen niet veranderd. misschien interessant om te weten dat ik windows xp gebruik en dat ik de bestanden met windows media player afspeel.

kan iemand me helpen? als je meer informatie nodig hebt wil ik deze graag geven.
zoals het er nu uit ziet kan ik geen films meer kijken met ondertiteling voordat dit is opgelost, dus ik hoop echt op jullie hulp!

alvast bedankt,
marijn

Heel belangrijk is dat de bestandsnamen van de film en de subtitles hetzelfde zijn met uitzondering van de extensie.
Ze moeten ook samen in 1 map staan, anders werkt het niet.

beste jackall,

dank je wel voor je hulp. ik weet dat de bestandsnamen hetzelfde moeten zijn en dat ze samen in 1 map moeten zitten. het vreemde is dat het icoontje van het srt-bestand al anders is dan normaal. ik heb er een print-screen bij gedaan met de melding die windows geeft als ik het srt bestand wil openen. het gaat hier niet om het srt bestand dat ik heb bijgevoegd (die geeft wel hetzelfde probleem) maar om het srt bestand dat er al bij zat (de onderiteling die er bij de download bij zat) hetzelfde probleem heb ik met andere films.
hopend op hulp ;)

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan