Ondertiteling zetten bij film??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Offobia

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2009
Halloo jullie daar..

Ik zit met een vraag,
ik heb zojuist een film gedownload via Utorrent, nu heb ik 2 bestanden die gedownload zyn, een mp4 bestand en een srt bestand.

ik heb de mp4 bestand via WinRar uitgepakt en daarna laten afspelen in Aimersoft Media Converter, alleen nu heb ik dus nog geen nederlandse ondertiteling, hoe krijg ik die film ondertiteld met dat srt bestand. of wat moet ik doen met dat srt bestand??

dus hoe krijg ik mijn film ondertiteld??

En als je ook nog even kan zeggen hoe ik de film compleet met ondertiteling kan branden op dvd dan maak je me heeel erg happy :D:D

Alvast heeeeeel erg bedankt..:thumb:

Laatst bewerkt:
Het .srt-bestand in dezelfde map als de film zetten. Beide moeten wel precies dezelfde naam hebben. Branden kan o.a. met ConvertXtoDVD.

Laatst bewerkt:
hoe bedoel je dat ik die in dezelfde map moet zette, in welke map..

en kan ik de flm ook brande via Driver Dvd of Nero Smartstart

Srt en filmbestand in dezelfde map en beide exact dezelfde naam. De naam van de map doet er niets toe. Ik neem aan dat het ook met Nero gebrand kan worden, daar heb ik geen ervaring mee.

Ik werk zelf ook met uTorrent. Die downloadt en zet het bestand in een (gelijk welke) map. In die map moet ook het srt-bestand staan. Beide met dezelfde naam, dus b.v. x.mp4 en x.srt. Je kunt eerst kijken of het werkt met b.v. Mediaplayer of VLC. Bij het branden moet je waarschijnlijk in het menu wel iets aanvinken v.w.b. ondertiteling. En als je dan een DVD RW gebruikt, kan je het later nog verbeteren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan