ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

dwmadmax

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2004
hallo ik heb een film dedownload en daar zat geen ondertileling bij die heb ik apart gedownload maar nu komt de vraag hoe krijg ik hem in die film?:)

hallo ik heb een film dedownload en daar zat geen ondertileling bij die heb ik apart gedownload maar nu komt de vraag hoe krijg ik hem in die film?:)

probeer het eens met bsplayer,

in deze player kun je namelijk een ondertiteling handmatig ingeven.

groeten

Discount PC

Laatst bewerkt door een moderator:
Dé vraag die relevant is voordat er een zinvol antwoord gegeven kan worden luidt:

waar wordt de film straks afgespeeld, op een pc, of is het de bedoeling dat de film ook op elke willekeurige huiskamer DVD speler afgespeeld kan worden?

idd dat werk perfect hoe kan ik hem met ondertiteling branden dan?

ik wil hem in divx houden

Laatst bewerkt:
idd dat werk perfect hoe kan ik hem met ondertiteling branden dan?

ik wil hem in divx houden

Als het een .avi file is zou je convert x to dvd kunnen gebruiken. dit is wel een betaald
programma. hierbij kun je ondertiteling toevoegen aan een avi bestand. en daarna branden als dvd.

groeten

Discount PC

p.s. waarom zou je een divx willen branden? waarom dan niet meteen dvd formaat?

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het een .avi file is zou je convert x to dvd kunnen gebruiken. dit is wel een betaald
programma. hierbij kun je ondertiteling toevoegen aan een avi bestand. en daarna branden als dvd.

groeten

Discount PC

p.s. waarom zou je een divx willen branden? waarom dan niet meteen dvd formaat?

Dit vat ik even niet, eerst adviseer je hem om convertXtoDVD te gebruiken en dan stel je de vraag;
waarom zou je een divX willen branden? Waarom dan niet meteen DVD Formaat.
Convert X ( alles ) naar DVD ( Formaat && Kwaliteit )

Leguit....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan