Ondertitelingsprogramma

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hilde019

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2006
Ik ben op zoek naar een gratis gebruiksvriendelijk ondertitelingsprogramma. Niet hetgene dat hier aangeraden wordt (Subtitle Workshop 4.0) en voor pc. Kan iemand mij helpen?

:( Gratis ondertiteling's programma zijn ze niet ( ! ) ...:confused: alleen maar, .... ondertitels zijn wel gratis ...:d behalve ALS jij alleen maar kijken wil, ... en ondertitels er bij zetten dat kan ...met bijv. VLC Player / BS Player enz.. :thumb:

Laatst bewerkt:
:( Gratis ondertiteling's programma zijn ze niet ( ! ) ...:confused: alleen maar, .... ondertitels zijn wel gratis ...:d behalve ALS jij alleen maar kijken wil, ... en ondertitels er bij zetten dat kan ...met bijv. VLC Player / BS Player enz.. :thumb:

Mijn bedoeling is wel om op een bestaande film zelf ondertitels te plaatsen.

:D YEP ! snap ik je maar echt goede en gratis, programmaatje's voor zoiets zijn ze niet helaas ..:( ... ConvertXtoDVD is bijv... een zeer goede programmaatje dat je bij een film zelf ondertitel bijzetten kan, ( en later zo met ... ondert. branden ) maar helaas ook is nie gratis :( >>> http://www.vso-software.fr/products/convert_x_to_dvd/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan