ondertitels bijvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat part1,2,3 gedoe dat wilde even niet, maar ik heb een versie gevonden waarin de Nederlandse ondertitels reeds in zitten.

http://oeps dit mag ik niet plaatsen

Je mag wat mij betreft kiezen: of je download 'm daar zelf of, als je niet met torrentfiles overweg kunt, wacht je totdat ik 'm binnen heb (en getest heb of 'ie wel goed is) en we overleggen dan hoe ik 'm bij kou krijg.

ps. daar 't een vrij verkrijgbare film is, ga ik er vanuit dat ik geen huisregels van de Helpmij overtreed door het plaatsen van de link?
ps2. ik ben deze reeds aan het downloaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo Pasja ,

Ben maar weer begonnen met downloaden , al ga ik morgen ook proberen om de engelse versie te voorzien van nederlandse ondertitels , alleen maar om te kijken of dat mij lukt .

Had al eerder gemeld dat ik op de wtc torens gestaan hebt vandaar mijn interesse . De film fahrenheit 9/11 ( mi. een objectieve documentaire gaf de aanleiding voor meerdere docu's en theoriën waarvan loose change er één is )

Ook heb ik de documentaire Confronting the evidence in mijn bezit ( ook deze makers propageren verspreiding , is zelfs gratis te bestellen , weet niet waar )

Wel vind ik dat bij de ( gratis ) docu's er wel erg de nadruk wordt gelegd op de complot theorie dus dat de kliek rond bush hier achter zit ( of ten dele achterzit ) dit om de populariteit van bush op te krikken en om oorlog te voeren , wat voor hun veel geld opleverd .
Dan rijst wel de vraag of deze kliek om dit te bereiken het onfatsoen heeft gehad om ruim 3000 eigen burgers de dood in te jagen .

Affijn oordeel zelf maar .

Gr . Hans
 
Inmiddels 62% binnen :D

Ben jij zelf aan het downloaden of moet ik een seintje geven als 'ie binnen (en goed) is?
 
Hallo Pasja ,
Ik heb hem helemaal binnen , het is een image , ben nog aan het vogelen hoe ik hem kan branden , met nero lukt mij dat niet .
Gr . Hans
 
dat gaat met Nero lukken.............. ;)

NADAT je in de verkenner de extensie veranderd hebt van .img naar........... (je raadt 't misschien al) ......... .iso

Daarna Nero starten, Recorder en dan voor Image branden kiezen.

Een IMG is een met een MacIntosh gemaakte ISO
 
Laatst bewerkt:
Ja hoor ,
Het is gelukt en met de nederlandse ondertitels .
Bedankt
Ps. Heb jij hem al binnen ?

Gr. Hans
 
Download site is traag, ik zit pas op 69%, morgenochtend is 'ie binnen.
 
Vreemd , ik gebruik dezelfde downloadsite en was met ruim 6 uur binnen via simpele casema breedband , ligt het niet aan jouw downloadsnelheid ( provider )

Om het mooi af te maken :

Gr. Hans
 
nee, mijn download is max. 420 en die haal ik soms afhankelijk van de site / server waar ik ben.
 
Ik had toch twee bijlagen van hoesjes bijgevoegd
Helaas ze zijn meer dan 100kb , gaat dus niet , dan moet jij ze zelf maar downloaden van zo'n hoesjes site .
Hans
 
Hans,
in antwoord op jouw vraag:

nee, niet echt, het is meer een kwestie van omgangsvormen / beleefdheid dat ik reageer op postings.
Als je omhoog scrolt zul je zien dat jij in je laatste 3 berichten een directe of indirecte vraag aan mij stelt (in ieder geval je bericht zodanig formuleert dat een reactie "passend" is). Het zou van mij dus niet "netjes" zijn als ik daarop niet reageer, al is het maar heel kort.
 
T'was niet onbeleefd bedoeld , is het bij jou ook gelukt ?
O ja , na het zien van de film zijn er bij mij vele vragen bijgekomen echter daar is dit forum niet voor en ze zullen wel altijd onbeantwoord blijven .
Toch bedankt voor je tijd en je hulp .
Gr. Hans
 
Hij is nu op 97,12% en komt binnen met 30 Kb/sec. Nog een uurtje.
 
Dolle pret, ik ben belazerd.................... alle beloofde talen selecteerbaar, behalve het Nederlands, dacht ik............. blijkt het een typefout in het menu van die DVD te zijn. Als ik namelijk Duits als ondertiteltaal selecteer, dan krijg ik............ Dutch. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan