ondertitels VLC media player probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

freddie7

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2009
wanneer ik op mijn computer een BDMV-map (bluray dvd) open, dat lukt allemaal nog,
dan klik ik op video --> ondertitelspoor en ik vink nederlands aan, dan zie ik de ondertitels wel,
soms komen ze niet, uitzonderlijk komen ze wel en normaal, maar meestal 'flashen' ze op je scherm, blijven mss een halve seconde staan en verdwijnen, wat kan ik doen?

alvast bedankt

Vermoedelijk staan deze toch niet helemaal goed gesynchroniseerd. Wat ikzelf gebruik en dat kan ik ook aanraden, is bs-player. Hiermee download je een willekeurige film zonder ondertiteling, dan geef je aan wat voor taal ondertiteling je eronder wilt hebben, dat zoekt bs-player in 3-4 seconden voor je en meteen perfect gesynchroniseerd ;)

maar bij een avi bestand zijn het toch andere ondertitels dan bij een BDMV-film?ik bedoel dan geen srt, is jou speler daar ook voor geschikt?
en in mijn geval heb ik de film al, vind het programma de ondertitels dan?

Deze speler neemt verschillende codecs packs met zich mee, dat wil zeggen dat voor elke filmformaat zo'n beetje, er een ondertiteling gezocht wordt en gesynchroniseerd. Natuurlijk wil het 1 van de 20 keer zijn dat deze geen ondertiteling kan vinden, maar dat hou je altijd. Ik zou zeggen, test het een tijdje uit, en het gaat je bevallen! ;)

Zou je misschien aan willen geven of het je bevalt? Of wat de nadelen zijn? ;)
Hoop dat je met bs-player in de toekomst plezier zult hebben! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan