janus1janus1
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2005
Beste lezers,
Ik heb de volgende vraag.
Ik wil vanuit VBA(Excel) rechtstreeks een sms kunnen sturen via outlook.
Vanuit VBA gebruik ik de code:
activeworkbook.sendmail Recipients=:"0612345678@provider.nl subject:= "tekst"
Door middel van deze code wordt het hele werkblad middels outlook automatisch verzonden. Nu gaat het mij in dit geval niet om het werkblad (bijlage) maar om de regel "tekst", die door de provider omgezet moet worden naar een sms-bericht.
Het attachment wordt door de provider automatisch verwijderd. Tot zover geen probleem.
Het uiteindelijke bericht welke geplaatst is in de regel onderwerp zou terecht moeten komen in de betreffende e-mail. Is het onderwerp op een of andere manier te forwarden naar de body van het bericht.
Bij voorbaat dank voor het meewerken.
Janus
Ik heb de volgende vraag.
Ik wil vanuit VBA(Excel) rechtstreeks een sms kunnen sturen via outlook.
Vanuit VBA gebruik ik de code:
activeworkbook.sendmail Recipients=:"0612345678@provider.nl subject:= "tekst"
Door middel van deze code wordt het hele werkblad middels outlook automatisch verzonden. Nu gaat het mij in dit geval niet om het werkblad (bijlage) maar om de regel "tekst", die door de provider omgezet moet worden naar een sms-bericht.
Het attachment wordt door de provider automatisch verwijderd. Tot zover geen probleem.
Het uiteindelijke bericht welke geplaatst is in de regel onderwerp zou terecht moeten komen in de betreffende e-mail. Is het onderwerp op een of andere manier te forwarden naar de body van het bericht.
Bij voorbaat dank voor het meewerken.
Janus