onderwerp in email

Status
Niet open voor verdere reacties.

avangalen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Ik was op zoek naar een scriptje voor in een webpagina om de pagina naar een vriend te versturen via email. Ik vond het volgende wat goed werkt op 1 punt na: het onderwerp wordt niet ingevuld in de mail. Volgens mij zou dat wel moeten gebeuren met het onderdeel ?subject maar misschien klopt er iets niet in het script. Helaas gaat mijn kennis niet zo ver.:confused:
Zou iemand hier even naar willen kijken? en de juiste syntax invullen?
Alvast bedankt!!!

-----------------------------------------------------------------------------

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">

<!-- Begin
function isPPC() {
if (navigator.appVersion.indexOf("PPC") != -1) return true;
else return false;
}
if(isPPC()) {
document.write('<b>Stuur<A CLASS="contact" HREF=\"mailto:\?subject\=kijk eens op deze leuke internet site!, ' + document.title + '?body=De url is: ' + window.location + '\" onMouseOver="window.status=\'stuur je familie of vrienden een e-mail over deze pagina\'; return true" TITLE="Stuur iemand een pagina per e-mail">Deze pagina<\/A>naar iemand anders!</b>');
}
else { document.write('<b>Stuur <A CLASS="contact" HREF=\"mailto:\?body\=kijk eens op deze leuke internet site!, ' + document.title + '. De url is: ' + window.location + '\" onMouseOver="window.status=\'Send your friends e-mail about this page\'; return true" TITLE="Stuur iemand een pagina per e-mail">Deze pagina<\/A> naar familie of vrienden</b>');
}
// End -->
</script>

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan