Onderwerp voor website.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijntje1

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2008
Berichten
38
Hey iedereen!

Ik wil graag een website gaan maken waar veel mensen interesse in (gaan) hebben. Ik heb alleen geen idee waarover het zou moeten gaan. Het moet iets zijn wat uniek is of waarvan er maar heeeeeeeeel erg weinig zijn:D Misschien hebben jullie wat goede ideeen?

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Martijntje1
 
Om je duidelijk te maken dat je op deze manier waarschijnlijk niet op die ene nog niet bestaande site komt omdat men die voor zichzelf houd.:thumb:
Kijk gewoon eens waar je interesses liggen en of daar al sites over zijn bijvoorbeeld. Meld hem aan bij Google.
Wat het vaak goed doet zijn eigen ervaringen met zaken waar jij veel vanaf weet.
 
Ik heb nog niet veel sites gezien over het sexleven van de naaktslak, idee?
 
Lol , nee kijk ik bedoel echt iets waarmee je veel geld of populairiteit mee zou verdienen en wat nieuw is .

Kijk net als youtube iedereen kent het en dat is gemaakt door tieners en die zijn nu echt zo rijk dat ze nooit meer hoeven te werken :).
 
Net zoals de makers van helpmij.nl :p

Je zal om te beginnen genoeg kennis van zaken moeten hebben als je zoiets al youtube zou willen opzetten en die van marktplaats.nl is ook al binnen.

Een uniek idee moet je zelf bedenken anders is het idd niet meer uniek
 
Lol , nee kijk ik bedoel echt iets waarmee je veel geld of populairiteit mee zou verdienen en wat nieuw is .

Kijk net als youtube iedereen kent het en dat is gemaakt door tieners en die zijn nu echt zo rijk dat ze nooit meer hoeven te werken :).


Hoi,

Ik bedoel het echt niet rot hoor, dat moet je maar geloven.
Maar je vraagt naar een idee waar je veel geld mee kan verdienen en wat er nog niet is. Denk je nou niet dat als ik of een ander zo'n idee had dat we dat toch echt wel voor ons zelf houden?
Zo'n idee ga je dan toch zelf uitvoeren? En niet weggeven?
Dat bedoelde ik er dus mee.
Ik hoop echt dat je een mooie site maakt en er iemand een idee voor je heeft maar ik geef je gewoon weinig kans.

Succes,

Raymond
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan