Onderwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gromit

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2004
Berichten
15
Als ik een mail heb gemaakt en heb geen onderwerp ingevuld wordt de mail direct verstuurd. ik wil een waarschuwing als ik geen onderwerp heb. Standaard vraagt hij hierom, ik wil dit graag weer terug!
 
Outlook Express 6

6.00.2900.2180 (xpsp_sp2_rtm.040803-2158)
 
Hij staat in Outlook :confused:

Uit mijn hoofd gezegd kan je die optie niet uitzetten zonder OE te herstellen. Ik ga even kijken..
 
Verkeerde sectie

Uitvinken "Berichten direct verzenden", in OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden.
 
Geplaatst door gezina
Verkeerde sectie

Uitvinken "Berichten direct verzenden", in OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden.

Gut wat leuk, sinds wanneer heb je die optie erin geplakt :eek:
 
Geplaatst door gezina
Verkeerde sectie

Uitvinken "Berichten direct verzenden", in OE/Extra/Opties, tabblad Verzenden.

Dit is niet hetgeen dat ik bedoel. Ik wil juist dat outlook express weer gaat vragen of ik een bericht zonder onderwerp wel wil verzenden.
 
Geplaatst door Gromit


Dit is niet hetgeen dat ik bedoel. Ik wil juist dat outlook express weer gaat vragen of ik een bericht zonder onderwerp wel wil verzenden.

Dus als jij UITvinkt dat het bericht DIRECT verzonden mag worden, wordt het bericht NIET meer direct verzonden..
 
Geplaatst door XP_PC


Dus als jij UITvinkt dat het bericht DIRECT verzonden mag worden, wordt het bericht NIET meer direct verzonden..

Dat snap ik ook wel..:confused:

Ik wil wel dat hij hem direct verzendt, maar als ik in het onderwerpbalkje niets heb ingevuld wil ik dat hij eerst vraagt of ik zeker weet dat ik hem zonder onderwerp wil verzenden.

Als je dat dus niet wilt, kan je dan alsnog je onderwerp in het onderwerpbalkje zetten. Zo duidelijker???
 
Ik ging ervanuit dat Gezina het goede antwoord gaf en jij dat niet begreep.
Over het algemeen heeft Gezina ook goede antwoorden :).
 
Dit zal dan de uitzondering zijn die de regel bevestigt....:D
 
Yep, ik snap wat de bedoeling is :), ben me al het rambam aan het zoeken, no luck so far, ik weet wel dat zulks gebeurde op m'n ouwe bak met Win 98 se+OE 5.5 maar ik nu met XP en OE 6.0 kan ik dat niet vinden! Zucht...wat weet ik nog véél niet. Misschien iemand anders, onderwijl ga ik verder zoeken. :confused: (tenk you JP :))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan