onderwerp

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boerman

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Is het mogelijk om een onderwerp aan te passen nadat de mail ontvangen is?

Boerman

Is het mogelijk om een onderwerp aan te passen nadat de mail ontvangen is?

Open het ontvangen bericht
Klik in de tekst bij onderwerp en wijzig
Sluit het bericht weer ...... (Outlook 2007)

Laatst bewerkt:
Dolle pret, in het geval dat Boerman een mailprogramma bedoelde. Ik ging eigenlijk meer uit van het onderwerp van een Helpmijvraag. We gaan 't wel lezen als TS weer online is.

Oké, het ging en gaat dus niet over het onderwerp van een Helpmijvraag. :D
Klik met de muis in het onderwerp en kijk wat er gebeurt als je op de Del toets drukt of iets typt terwijl een gedeelte van het onderwerp geselecteerd is.

Oké, het ging en gaat dus niet over het onderwerp van een Helpmijvraag. :D
Klik met de muis in het onderwerp en kijk wat er gebeurt als je op de Del toets drukt of iets typt terwijl een gedeelte van het onderwerp geselecteerd is.

Het komt er dus op neer dat je de vraag van TS niet goed gelezen hebt .... Immers: het staat in de rubriek 'Outlook' en dat kan je als oudgediende toch niet zijn ontgaan.
... en nu herhaal je dus wat ik al als antwoord heb gegeven.

..... word je bij Helpmij op deze manier 'Tera Honourable Senior Member'? (let wel: dit is dus een VRAAG)

@Boerman

Probeer mijn oplossing zelf uit in Outlook 2003 en je ontdekt zelf iets zónder het antwoord af te laten hangen van een ander (in dit geval de 'echo' van Pasja)
Geweldig!
Dat móet een 'opsteker' zijn.

Laatst bewerkt:
Ehh, verkeerde been uit bed gestapt?
Ja, ik had niet bovenin gekeken (rubriek) Tja, zo heel soms gebeurt dat. E.e.a. in het kader van "Niets menselijks is mij vreemd". (Eén op de paar honderd of paar duizend berichten gebeurt dat wel eens ja........)
Wat het herhalen betreft: bij de constatering dat het idd. om 'gewoon' Outlook ging / gaat, reageer ik zoals ik in elk ander topic zou doen, met simpelweg aangeven wat ík zou doen. Dat dat spoort met jouw advies is m.i. niet zo raar, want zo moet het ook, waarbij ik trouwens nog toevoeg dat hij de DEL ook kan gebruiken, dus echo vind ik ietwat overtrokken............. ik vul jouw oplossing aan, wat is daar mis mee?
Dat TS de vraag herhaalt zegt in dit geval ook wat over TS, (dat hij het kennelijk niet goed gelezen of begrepen heeft) Dan is het niet meer dan logisch dan dat hij nog een keer het antwoord krijgt, zéker wanneer ik dan ik zie dat jij niet meer online bent op het moment dat TS een vervolgvraag stelt.
Dat je de ehh, (laat ik het diplomatiek zeggen) creativiteit van TS kennelijk hetzelfde ervaart als ik (blijkens de vetgedrukte tekst in de @) is toch nog geen reden om zo van leer te trekken?

Dit ..... word je bij Helpmij op deze manier 'Tera Honourable Senior Member'? (let wel: dit is dus een VRAAG) vind ik echt nergens op slaan.
Na je reactie ga ik dit bericht weer verwijderen, want de Helpmij zit niet te wachten op kibbelberichten.
Ik vond dat je wel wat overtrokken reageerde, maar goed, ik lees het wel.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan