Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
puppie zei:www.ewido.net en dan de gratis versie nemen.
Cisco18 zei:Ligt het aan mij of zo want ik kan daar geen onderzoeken vinden over virussen of spyware :evil:
Er staat wel een 18 voor mijn naam maar 18 ben ik hellaas allang niet meerBANDIT123 zei:Is dit HuisWerk?http://www.virushelp.nl/spyware.htm
A.J. zei:Nou nou, niet zo boos meteen zeg.
Wat wil je precies weten dan over Spyware?
Cisco18 zei:Boos word ik nooit. Wat ik onder andere wil weten is of we de spyware ooit in de kop in kunnen druken of niet.
lamp zei:spyware de kop indrukken gemakkelijk we switchen allemaal naar linux.
vanzwam zei:En dan gaan de makers zich hier op baseren.
De kop indrukken ??? No way, er zullen altijd wel nieuwe middelen gevonden worden. Voorkomen, dat wel. dan moet je even de link van Bandit even lezen.
lamp zei:De idee achter linux ook wel iets anders, In windows kan je in een twee drie spyware binnenhalen door ergens eens dubbel op te klikken. Omdat windows gewoon deze weg openlaad om progjes te kunnen installeren.
Bij linux heeft elke distributie een grote archive waarin je software pakketen staan hier is normaal alles wat je nodig hebt. Als je dan software wil installeren dan haald hij dat uit de archive.
De meeste distributies melden je als er security updates zijn, dit zijn dan niet alleen updates voor windows zelf maar voor elk progje dat je via de archive hebt geinstalleerd. Stel een enorme bug in gimp (tegenhanger van photoshop) dit word ook geupdate.
Linux staat ook sterk door zijn diversiteit hoeveel webbrowsers zijn er niet tientallen, hoeveel email programma's.
het verschil tussen gnome, kde, xfce.
En last but not least je bent geen root. Dus een virus kan alleen jouw account infecteren, maw als je even een andere account aanmaakt ben je weer lekker vrij.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.