One note

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Vanavond heb ik dit programma voor het eerst gebruikt, maar nu wil ik het gaan opslaan. Zou iemand me kunnen uitleggen hoe ik dat moet doen? Ik heb een receptenboek aangemaakt. Moet ik nu opslaan als pagina, sectie of notitieblok? Of is het al automatisch opgeslagen en kan ik het zo sluiten? Ik zie nergens een knopje opslaan.

Ok, OneNote is een leuk programma waarin je van alles bij elkaar kan smijten. Het is echt ontworpen als een chic notitieblok. Op het moment dat je iets erin in zet, word het wel automatisch bewaard, bv. als je het voor het eerst opent, & je typt "Test", dan OneNote afsluit, heropend, dan staat het zgn. niet opgeslagen notitieblok in de lijst onder Test.

Echter, de eerste keer opent OneNote standaard in Volledige pagina weergave. Dat gebruikt alleen Contextmenu's (RechterMuisKlik).
In de Linkerbovenhoek, onder het OneNote-icoon, zie je een rechthoek met een pijltje. Klik die aan & dan ga je naar de Standaard weergave, & dan heb je wel alle menu's. Je kan dat ook wisselen met een mep op F11.

Dan is het verschil met andere Office-programma's, dat je dus een enkele pagina, of een sectie (op een of over meerdere pagina's), of je hele notitieblok kan Opslaan of Opslaan als...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan