Hallo,
Mijn huidige telefoon is even tijdelijk opgestuurd ter reparatie dus heb ik mijn one X weer afgestoft alleen deed deze het niet meer zoals vroeger hij viel namelijk veel uit. Daarom besloot ik er een custom ROM op te zetten (het is niet mijn eerste keer). Hij deed het aanvankelijk goed alleen na een paar dagen kwam het terug. Ondertussen is het zo erg dat hij in een soort bootloop komt waarin hij tot het HTC logo komt dan weer uitvalt en opnieuw begint (ik kan nog wel in de bootloader en de recovery komen) Ik heb dan ook vandaag nog 1 keer alles opnieuw gedaan en sta nu op het punt om te kijken naar de aan en uit knop maar voordat ik dit doe wil ik er zeker van zijn dat het niet softwarematig is.
Hierbij even de fastboot info:
*** UNLOCKED ***
ENDEAVORU PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-1.72.0000
CPLD-None
MICROP-None
RADIO-
eMMC-bootmode: disabled
CPU-bootmode : disabled
HW Secure boot: enabled
MODEM PATH : OFF
Jun 21 2013,18:24:41
En hierbij even de rom info:
Bootloader: unlocked
S-on
clockworkmod: 6.0.4.8
Cyanogenmod: 10.2.1 endeavoru
Gapps: compatible version
Ik ben hier al aardig naar op zoek gegaan en het blijkt dat ik niet de enige ben alleen staat mijn oplossing er nog niet tussen dus hierbij even de geprobeerde dingen:
aan/uit,vol+,vol- 2 minuten inhouden
alles opnieuw installeren
factory reset
alle caches wissen
RUU runnen
Uiteraard als jullie meer info nodig hebben dan laat het maar weten.
Alvast bedankt,
Rick
Mijn huidige telefoon is even tijdelijk opgestuurd ter reparatie dus heb ik mijn one X weer afgestoft alleen deed deze het niet meer zoals vroeger hij viel namelijk veel uit. Daarom besloot ik er een custom ROM op te zetten (het is niet mijn eerste keer). Hij deed het aanvankelijk goed alleen na een paar dagen kwam het terug. Ondertussen is het zo erg dat hij in een soort bootloop komt waarin hij tot het HTC logo komt dan weer uitvalt en opnieuw begint (ik kan nog wel in de bootloader en de recovery komen) Ik heb dan ook vandaag nog 1 keer alles opnieuw gedaan en sta nu op het punt om te kijken naar de aan en uit knop maar voordat ik dit doe wil ik er zeker van zijn dat het niet softwarematig is.
Hierbij even de fastboot info:
*** UNLOCKED ***
ENDEAVORU PVT SHIP S-ON RL
HBOOT-1.72.0000
CPLD-None
MICROP-None
RADIO-
eMMC-bootmode: disabled
CPU-bootmode : disabled
HW Secure boot: enabled
MODEM PATH : OFF
Jun 21 2013,18:24:41
En hierbij even de rom info:
Bootloader: unlocked
S-on
clockworkmod: 6.0.4.8
Cyanogenmod: 10.2.1 endeavoru
Gapps: compatible version
Ik ben hier al aardig naar op zoek gegaan en het blijkt dat ik niet de enige ben alleen staat mijn oplossing er nog niet tussen dus hierbij even de geprobeerde dingen:
aan/uit,vol+,vol- 2 minuten inhouden
alles opnieuw installeren
factory reset
alle caches wissen
RUU runnen
Uiteraard als jullie meer info nodig hebben dan laat het maar weten.
Alvast bedankt,
Rick