onedrive leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

cyberstefke

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2008
Even naar adem happen. Net zo'n 60GB +/- 20.000 foto's kwijt.

Situatie: Gisteren wou ik een veilige backup maken van mijn foto schijf. Ik heb door mijn office abonnement 1T opslag bij oen drive. Ipv van te kopieren heb ik knippen en plakken gedaan.

Ik heb de pc heel de nacht laten opslaan. Maar mogelijks is ie toch tijdens het proces in slaap modus gegaan.

Ben ook vergeten kijken of alles al op one drive stond.

Deze ochtend ontdekt dat mij main drive (waar dus ook de lokale opslag van one drive zit) hierdoor plots veel te klein is geworden (niet aan gedacht).

Dus ik zoek op one drive verplaatsen. Ik unlink one drive en installeer het opnieuw. Ik bedenk dat ik eigenlijk geen andere schijf heb van ineens een Terra en denk dat ga ik later doen. Ik kies dus opnieuw de originele folder.

Plots zie ik onedrive nog syncen.

Ik ga naar de onedrive map en zie slechts enkele mapjes die voor 't merendeel leeg zijn. Totale grootte 2GB ipv 60.

De originele map waar de foto's vandaan kwamen is echter weg en nu ben ik dus alles kwijt.

De grootte van mijn main drive is echter nog gelijk, dus die 60 GB die er was bijgekomen is dus nog niet verrekend.

En wat nu? Iemand een idee.

Hoi,
Knippen en plakken is helaas niet de goede keuze geweest, ik ben bang dat je niets meer terugkrijgt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan