mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
- Berichten
- 2.119
Na vele omzwervingen ben ik uiteindelijk terechtgekomen op Onedrive van Microsoft, samen met een Office365-abonnement is dat denk ik de beste oplossing.
In de Verkenner wordt Onedrive weergegeven met het bekende wolkje met aan de linkerkant een rood rondje met daarin een wit kruis. Wanneer ik rechtsklik op Onedrive en kies voor "Synchronisatieproblemen weergeven", zie ik dat één bestand is met een probleem. Het gaat om een Excel-bestand met daarin een door mij gemaakte macro - de extensie is dus .xlsm.
In het detailvenster van de probleemmelding staat bij Fout: "Dit Office-bestand vereist uw aandacht" en bij "Oplossing" staat: "Open het document in Office voor meer informatie". Ik kan in het document niets bijzonders vinden, geen verwijzing naar een mogelijk probleem of wat dan ook.
Wat moet ik doen om de foutmelding weg te krijgen?
Vriendelijke groet,
Guido
In de Verkenner wordt Onedrive weergegeven met het bekende wolkje met aan de linkerkant een rood rondje met daarin een wit kruis. Wanneer ik rechtsklik op Onedrive en kies voor "Synchronisatieproblemen weergeven", zie ik dat één bestand is met een probleem. Het gaat om een Excel-bestand met daarin een door mij gemaakte macro - de extensie is dus .xlsm.
In het detailvenster van de probleemmelding staat bij Fout: "Dit Office-bestand vereist uw aandacht" en bij "Oplossing" staat: "Open het document in Office voor meer informatie". Ik kan in het document niets bijzonders vinden, geen verwijzing naar een mogelijk probleem of wat dan ook.
Wat moet ik doen om de foutmelding weg te krijgen?
Vriendelijke groet,
Guido