onenote: hoe te synchroniseren?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb een aantal Worddocumenten in OneNote die geen vinkje hebben maar een rood kruisje. Die bestanden zijn (in kopie?) offline opgeslagen.
ik wil synchroniseren maar dat wil niet lukken. Boodschap: open office bestand en doe wat. Maar openen alleen helpt niet. wat moet ik doen om ervoor te zorgen dat de bestanden weer gesynchroniseerd worden? ik zie niks aan de geopende documenten.

[off-topic mode]
a. Het aantal vragen dat je in de loop van de tijd hier gesteld hebt loopt (m.i.) de spuigaten uit, en getuigen vooral van totale afwezigheid van zelfwerkzaamheid (dus "over de muur gegooid"; geen handleidingen geraadpleegd, geen Google geraadpleegd etc.)
b. Aansluitend op a.: Een hoop vragen (m.i. bizar veel ervan) krijgen geen enkele terugmelding of opgelost-markering van jou en worden dan na een aantal weken automatisch gesloten door de forum-software.
Ik neem even eentje, met mezelf in de rol van helper, als voorbeeld (niet toevallig ook over OneNote): deze

Dit even in jouw richting en in de richting van de helpers/forum, waar je (zie a. en b.) naar mijn idee buitensporig gebruik van maakt en op de verkeerde manier ook.
Voor een overzicht: hier

Tijs.
[/off-topic mode]

Laatst bewerkt:
ik probeer zoveel mogelijk zelf een antwoord te vinden, maar het lukt lang niet altijd. ik ben geen techneut en ik heb vaak heel veel aan de reacties die ik krijg.
dat ik hier regelmatig vragen stel, moet je zien als vertrouwen in de kwaliteit van Helpmij.nl. En ja, ik stel veel vragen omdat ik op tal van problemen stuit. Mijn vorige pc had echt kuren, wat normaal moest werken, werkte niet. met mijn nieuwe pc gaat het stuk beter.
ik zit al even te 'klooien' met OneDrive. ik heb echt van alles geprobeerd al en proberen te zoeken op internet. Ik kom er niet uit.l

het komt voor dat ik zelf niet sluit, maar in de meeste gevallen doe ik dat wel, meestal via de link in een e-mailbericht dat ik krijg.
het spijt me dat ik je irritatie heb opgeroepen. Maar ga ervan uit dat ik niet al te lichtvoetig hier vragen stel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan