onenote: kan er niets meer in typen: HELP

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik gebruik heel veel Onenote (MS Word2010). ineens kan ik geen teksten en zo meer toevoegen. kan nog wel typen in andere docmumenten maar in OneNote komt cursor niet meer van zijn plaats.
wie helpt me?

sommige dingen zijn wel toegankelijk, ik zag ergens dat er sprake is van alleen-lezenbestanden. hoe haal ik dat weg

Laatst bewerkt:
Htil, ga in one note eens naar help en probeer controleren op updates en ook office diagnostische gegevens eens uit te voeren. En heb je de officiele versie van office no dan kun je eventueel een nieuwe install overwegen.

dank voor je reactie. een beetje is het wel opgelost want ik bleek van een bepaalde sectie een niet-lezen versie en een gewone versie te hebben. geen idee hoe ik aan die niet-lezenversie kom en al evenmin hoe ik ervan af kan komen.
als je opnieuw installeert, blijft dan wel alle informatie bewaard?

Htil. Nee dat niet. Je moet wel even alle documenten die je hebt gemaakt in one note even opslaan op een stick of zo.

Oh nog even dit. Die versie niet-lezen versie zeg je. En ik zie in je eerste bericht alleen-lezenbestanden. Daar zit verschil in.

klik hier voor ondersteuning en nog meer uitleg en mogelijkheden. ;)

dank voor je reactie.
ik was in paniek (een beetje) toen ik geen toegang meer bleek te hebben tot de sectie (en belendende secties) waarin aan het werken was. toen ik de vraag had gepost en elders wilde gaan kijken, bleek daar alles ok. dus ik kan verder (ik laat die aleen-lezen sectie maar staan).
dank voor de ondersteuning en de ondersteuningsinformatie die je stuurde!
groet

Hier nog hele leuke handvaten om er nog meer van te maken. klik hier en zie ook one note en nog veel meer.

en hier.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan