FlyingDoc
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 okt 2007
Ik heb een groot probleem en ik hoop dat iemand weet hoe ik dat op moet lossen.
Ik heb een aantal maanden geleden de Maxtor OneTouch 500gb gekocht.
Op die harde schijf stond de drivers voor de schijf en die heb ik dan ook geinstalleerd.
Sindsn vandaag doet mijn harde schijf het niet meer. Dat wil zeggen dat als ik de USBkabel in mijn PC doe dat ie dan wel het schijfstation aangeeft (G
. Maar als ik dan op dat station klik dan opent ie een leeg venster, terwijl er 295gb aan bestanden op staan!!!! Als ik bij eigenschappen kijk dan staat daar ook dat de schijf voor 295gb vol staat. Ik kan er verder niks meer opzetten en ik kan ook niet naar bestanden zoeken die op de harde schijf staan want dan vind de PC gewoon niks.
Aan de voorkant van de harde schijf zit een knop voor het 'back-upcentrum'. Ik heb daar weleens perongeluk opgeklikt maar toen deed ie niks bijzonders.
Kan iemand me ALSJEBLIEFT helpen want alle bestanden wil ik echt graag terughebben!
Ik heb een aantal maanden geleden de Maxtor OneTouch 500gb gekocht.
Op die harde schijf stond de drivers voor de schijf en die heb ik dan ook geinstalleerd.
Sindsn vandaag doet mijn harde schijf het niet meer. Dat wil zeggen dat als ik de USBkabel in mijn PC doe dat ie dan wel het schijfstation aangeeft (G

Aan de voorkant van de harde schijf zit een knop voor het 'back-upcentrum'. Ik heb daar weleens perongeluk opgeklikt maar toen deed ie niks bijzonders.
Kan iemand me ALSJEBLIEFT helpen want alle bestanden wil ik echt graag terughebben!