Ongelóóóófelijke trage WiFi-verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk Willem

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2001
Hallo Allemaal,

Ik zit voor enige maanden in Spanje en heb een Wifi-contract op het 3G netwerk van Telefonica (Movistar).
Dat zou dus supersnel moeten zijn.
Ik heb in mijn laptop dus een usb-modem van Telefonica die, zoals mijn laptop aangeeft, correct werkt en voorzien is van de laatse drivers.
Het statusbalkje die de verbinding aangeeft, geeft van de 5 balkjes er 3 en soms 4 aan; d.w.z. goede verbinding tot zeer goede verbinding met het netwerk van Telefonica.
Niettemin is de downloadsnelheid niet meer dan 60-70 Kbits/s..(!!).
Het kostte me iets van 6 minuten om op dit forum te komen...
Een maand geleden was de snelheid nog 1Mb.
Kennelijk is er in mijn pc iets veranderd.
Wie heeft goede raad en/of een goed advies, want ik begin aardig radeloos te worden...

Groet,

Dirk Willem

Verkeer ook regelmatig in Spanje en gebruik ook draadloos modem/router van Telefonica.
Op de e.o.a. wijze is het gewoon een totale crime om er een fatsoenlijke verbinding mee op te bouwen.
Daar mijn Spaans niet perfect is ( redelijk, heb een aantal jaren in Spanje gewoond ) ga ik geen tijd verspillen aan de helpdesk en accepteer het maar.
Heb het ook met een dongle gedaan maar dat is voor mij geen optie meer:evil:

Onbegrijpelijk; nou jij net reageert op mijn vraag wordt de verbinding uit het niets weer supersnel: 2.5-3.5 Mb/s...
En dat sinds een maand.
Ik begrijp er niets meer van...
Soms is 1+1 dus geen 2..,zelfs in de digitale wereld niet.
Nou ja, in ieder geval bedankt voor je reaktie!
En nou maar hopen dat de verbinding snel blijft..!

Saludos,

Dirk Willem

Tuve que reaccionar así antes
Es broma
Esperemos que se lo queda

Adios

Nou je, de boel is weer bij het oude alleen krijg ik nu een melding van Windows dat de DNS server niet reageert...
DNS server..geen idee..?
Iemand anders op het forum wel..?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan