• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

ongeldig bestand openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorislande

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2013
Hoi allemaal,

Ik heb een aantal excel vragenlijsten verstuurd en van de respondenten kan ik een paar lijsten niet openen...

Ik krijg de melding: '' Het bestand ARBO-RIE *naam organisatie*-invulling van AH-4 xlsm kan niet worden geopend omdat de bestandsindeling of bestandextensie niet geldig is. Controleer of het bestand niet is beschadigd en of de bestandextensie overeenkomt met de indeling van het bestand.''

Hoe kan ik dit bestand alsnog openen?

Met shift ingedrukt houden lukt het niet iig.
Dit is het bestand: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LY7ATPXEZKX3.xlsm

Alvast bedankt,

Groeten,
Joris

Laatst bewerkt:
Als je zorgvuldig bent geweest en de bestandsnaam netjes hebt overgetypt, dan geloof ik dat graag... ARBO-RIE *naam organisatie*-invulling van AH-4 xlsm is natuurlijk geen geldige bestandsnaam.

nee dat klopt haha wilde eerst naam organisatie niet delen maar dat maakt op zich niet uit nu.

*naam organisatie* moet gewoon Alerimus zijn

Ja, maar in je voorbeeld staat er ook GEEN . voor de xlsm en dan werkt het ook niet

Ron

Verwijder de extensie (.xlsm) van het bestand eens en probeer het bestandje nu te openen met excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan