ongeldig lange bestandsnamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

plingster

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2003
Hallo Altesaam,
Ik gebruik windows 98 en nu zit ik opgezadeld met ongeldig lange bestandsnamen.
Scandisk zegt daar over het volgende.
%%[error: undefined offendingCommand:*******************]%%
%%[Flushing: rest of job( to end of File) will be ignored]%%
%%[Warning: PostScript error. No PDF file produced]%%
Hoe kom ik er nou achter waar dat te lange bestandsnaam zich bevind want hier word ik ook niet wijzer van.
Wie kan mij zeggen waar ik die bestanden kan vinden zodat ik ze kan verwijderen.
Scandisk voor windows zowel als in DOS herstellen ze niet en verwijderen doen ze ook niet.

Start de computer op in veilige modus. Voer dan nogmaals Schijfcontrole uit. Vink 'fouten automatisch repareren aan'.

Groeten,

Dat is ook al gedaan.
Ik heb met Norton Utilities de ongeldige lange bestandsnaam kunnen verwijderen.
Het probleem met het internet en outlook is er nog steeds.
Ik denk dat het aan internet explorer 6.1 ligt want ik lees heel vaak dat mensen ook ge-update hebben en daarna problemen met het internet en outlook hebben.
Dus daar moet ik nog ff een oplossing voor zien te vinden.

Stond me iets bij van een nepvirus die mensen vroegen te kijken of er dit bestand op de pc staat : sulfnbk.exe
Die vervolgens te verwijderen . lees Dit maar eens .

Nu meen ik me ook te herinneren dat dit bestand verandwoordelijk is voor lange bestandsnamen in windows en als die verwijderd is kreeg je daar problemen mee .

Zou je kunnen kijken of sulfnbk.exe nog op jou pc aanwezig is , die hoort namelijk bij windows !

Is die niet aanwezig , dan kun je hem hier downloaden

Laatst bewerkt:
ook die staat netjes op zijn plaats.
De ongeldige lange bestandsnaam ben ik kwijt met behulp van Norton Utilities.
Alleen nu nog het internet en outlook die nauwelijks reageren.
Het is verdomde moeilijk op om het internet te komen en outlook haalt heel af en toe de post binnen en met verzenden doet ie hetzelfde.
Als ik op het internet ben en ik ga naar een andere pagina dan kan ie de pagina niet vinden en als ik dan tig keer op vernieuwen klik dan doet ie het soms wel maar ook vaak niet.
Zoals ik al zei ik denk dat het door de update van internet explorer 6.0 pack 1 komt.
Hoe ik die eraf krijg en weer gewoon naar 6.0 kan gaan weet ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan