Ongeldig lokaal apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Wie kan mij helpen bij het volgende 'probleem'. Dus niet echt een probleem maar een vraag!

Ik heb twee systemen met elk Windows 98 SE er op. De ene is op het laatste niveau met o.a. IE 6.2, de andere is bijna kaal vanaf de installatieschijf met IE 5.0 en alleen de dringende wijzigingen i.v.m. met de grote van het systeem (slechts 56 MB geheugen)

Ik heb de systemen zo ingesteld dat ze elkaar informatie kunnen zien en gebruiken via een router. Via 'netwerkomgeving' krijg ik beide systemen op beide systemen te zien en kan ik overal bijkomen en programma's van de het ene systeem op de andere laten draaien.

Niets te klagen dus, maar toch.

Wanneer ik op het ene (nieuwere) systeem met IE 6.2 er op 'Mijn Computer' aanklik en kies voor 'Netwerk verbinding maken' dan kan ik beide schijven op de andere computer als E:/ en F:/ aansluiten. Probeer ik dat op het andere (oudere) systeem met IE 5.0 er op om via 'Mijn Computer' en 'Netwerk verbinding maken' de schijven van de (nieuwere) computer te benaderen als E:/ en F:/, dan krijg ik de foutboodschap 'Ongeldig lokaal apparaat'.

Waar zou ik de fout moeten zoeken?? Of is dit een defect van IE 5.0 of zie ik iets over het hoofd??

Jaap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan