Ongeldig station

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas883

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2006
wie zou me een handje kunnen helpen?, als ik een dvd met een prog (de ACSI-gids) wil installeren op m'n PC krijg ik na een tijdje wachten (install shield) om de setup uit te voeren een melding "" ongeldig station :Q" kan alleen maar OK indrukken en install shield houdt er mee op dus geen prog op mijn desktop pc, heb echter geen lokaal station die :Q heet stopt bij :P, en dat is 1 van in totaal 4 virtuele schijven van Alcohol120%. wat kan ik doen om het progr te installeren?? als ik de dvd in een andere dvd-speler van de pc stop hetzelfde problemo.
dank
Richard

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zit in die DVD ingebakken dat hij Station Q moet hebben om te kunnen installeren.
Je zou kunnen proberen om de stationsletter van een van je DVD spelers te wijzigen naar Q om te kijken of hij de installatie dan wel wil doen.

Waarschijnlijk zit in die DVD ingebakken dat hij Station Q moet hebben om te kunnen installeren.
Je zou kunnen proberen om de stationsletter van een van je DVD spelers te wijzigen naar Q om te kijken of hij de installatie dan wel wil doen.

Hummm Hoe doe ik dat in Jip en Janneke taal?? als ik de dvd kopieer naar een harde schijf zelfde probleem

Laatst bewerkt:
- Start
- Configuratiescherm
- Systeembeheer
- Computerbeheer
- Schijfbeheer
- Rechtermuisknop op een van de DVD stations
- Stationsletter en paden wijzigen
- Kiezen voor "wijzigen"
- Dan kies je voor Q
- OK
- Vervolgens de computer herstarten