Ongeldige menu-ingang ( Download-probleem))

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merel@helpmij

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2004
Berichten
104
Bij het downloaden (bvb. een pdf document) , wanneer wordt gekozen op de optie "Openen" krijg ik telkens de en foutmelding

C:\Documents and Settings\[MijnAccountname]\Local Settings\Temporary Internet Files\Contents.IE5\[Variabele tijdelijke map; bvb 8DGR4...] \filename[1].pdf
Ongeldige menu-ingang


(Bij gebruik van de optie downloaden naar een zelf opgegeven locatie en daarna het bestand openen, gaat zonder probleem)

Google geeft op zoeken "Ongeldige menu-ingang" slechts 2 resultaten, waar men niet wijzer van wordt.
Wat men met ongeldige menu-ingang bedoelt is mij onduidelijk.

- Moet ik hieruit begrijpen dat de tijdelijke mappen (aleatoir alfanumeriek) door Windows zelf aangemaakt, als "ongeldig" worden beschouwd ?

Ik heb alle tijdelijke Internet bestanden en mappen reeds gewist, maar dit gaf geen verandering.

- Kent iemand de engelstalig equivalent van deze foutmelding ? Kwestie van in het Engels te Googlen en meer te vernemen ? Bedankt

(Op aanraden, zopas ook de cookies gewist ; geen beterschap)
 
Laatst bewerkt:
Als je cookies en temp internet files -folders een leegt?
En dan nogmaals proberen?
 
Geplaatst door Paul-RT
Als je cookies en temp internet files -folders een leegt?
En dan nogmaals proberen?
Bedankt, maar in mijn post had ik vermeld dit reeds te hebben geprobeerd :rolleyes:
 
Waarom ging het niet ?

Na dit halsstarrig probleem een lange tijd te hebben ondervonden, gaat downloaden van pdf documenten blijkbaar terug normaal.

Waar de oorzaak lag moet U mij niet vragen, want ik kan er geen uitleg voor vinden.



Nota voor forumbeheerder : Het bericht "Ongeldige Menu Ingang" is nogal vaag van begrip. Misschien is het beter om de topic open te laten, voor het geval iemand kan uitleggen wat er wordt bedoeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan