ongeldige syntaxis

Status
Niet open voor verdere reacties.

koffiekopje

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
hallo, zodra ik een nieuw venster openzet tijdens het surfen, en ik een url plak, krijg ik het bericht; fout: ongeldige syntaxis, staat er iets niet goed in mijn instellingen?

Laatst bewerkt:
Geplaatst door koffiekopje
hallo, zodra ik een nieuw venster openzet tijdens het surfen, en ik een url plak, krijg ik het bericht; fout: ongeldige syntaxis, staat er iets niet goed in mijn instellingen?

Kan je een link geven of de exacte foutmelding?

Het lijkt mij hier dat het om een php pagina gaat die niet helemaal goed in elkaar steekt, of dat de pagina die je wilt openen bepaalde variabelen (zogeaamde session variabelen). Daarbij kan je vanuit een pagina niet altijd zomaar een link kopieren en in een nieuwe browser window plakken. Dan mist hij bepaalde variabelen en kan je dit soort foutmeldingen krijgen.

Olav

Het gaat hier om url's waarbij paswoord en login in de url staan, mijn pc pakte dit eerder wel..
het enige wat er staat is fout: ongeldige syntaxis en pakt de pagina niet waarvan ik de url heb geplakt.

Moet er in In Internet Explorer, Extra->Internet-Opties-> Geavanceerd en daar 'Foutopsporing in scripts uitschakelen' en 'Melding van elke scriptfout maken'

UITvinken of AANvinken?

Laatst bewerkt:
hellup please

Ik heb al de nodige text gelezen en stappen ondernomen om van die "Fout: ongeldige syntaxis" af te komen maar het lukt me dus echt niet.

Ik heb geprobeerd te achterhalen welke update/patch van microsoft ik moet uninstallen om er vanaf te komen maar helaas lukt me dat niet.in deze topic werd er vermeld dat het om Q832894 gaat maar die uninstall kan ik dus nergens vinden op me pc.Ik gebruik windows 2000 en die geeft alleen maar een aantal windows2000-hotfix-kb828028 uninstalls aan maarja om deze nou allemaal te gaan uninstallen lijkt me ook niet echt het beste

ook dat "FEATURE _HTTP_USERNAME_PASSWORD_DISABLE" register gedoe heb ik geprobeerd maar dat wil ook niet echt lukken overigens heb ik ook geen mapje featurecontrol in me register staan...ik heb het wel geprobeerd aan te maken in main en daar dan die DWORD-waarde in te gooien maar dat hielp ook niet helaas.. :confused: iemand anders mischien een oplossing voor mij ?

ik gebruik dus windows 2000 professional en heb na wat updates dus deze probs gekregen.

alvast bedankt iig...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan