Ongeldigstation:H:/

Status
Niet open voor verdere reacties.

janlia

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2008
Ik wil een programma installeren en krijg de volgende melding waarna alles stopt.
USB Video/audio driver Ongeldig station:H:/
We hebben een extern extra geheugen wat station M is en ik meen me te herinneren dat toen ik de eerste keer dat ding aansloot de naam station H was kan dit er wat meee te maken hebben? wat moet ik doen
groet, Lia

Dus in station H:/ zit een usb?

Als je software voor die usb hebt zal ik die eerst installeren en daarna de usb in de computer stoppen.

Dus in station H:/ zit een usb?

Als je software voor die usb hebt zal ik die eerst installeren en daarna de usb in de computer stoppen.

Als ik deze computer open is er geen station H. Ik heb in de G een cd gestopt om iets te installeren waarmee ik van analoogvideo banden digitale bestanden kan maken.
als ik de opdracht geef om te installeren begint hij goed met de voorbereiding en dan krijg ik een blokje met de gegevens zoals benoemd

Ik denk dat de computer de neiging heeft door te tellen. Station G:/ zal het prima doen en telt ie dus door tot H:/, wat uw genoemde M:/ betreft. Nog een keer dus, M:/ neemt de rol van H:/ over.

Ik weet niet hoe dit te verhelpen maar ik weet wel dat er (denk ik bijna zeker) een uitroep- of vraagteken in apparaatbeheer staat. Klopt dit?

hoi, en als je station M nu eens hernoemd naar station H dmv schijfbeheer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan