Ongelezen berichten binnenhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

andriesluchies

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Zit met een beetje curieus probleempje:

Heb mijn kpnplanet-mail gekoppeld aan TB; all's well en de verbinding is goed gelegd, al heel wat voor mij trouwens maar na controle wordt alleen de ongelezen mail van vandaag 11-11 door TB binnengehaald. Er staat nog diverse ongelezen mail van oudere datum op het kpnplanet account maar ik krijg het maar niet voor elkaar om deze binnen te krijgen.

Iemand tips, ideeen of wat dan ook om mij te helpen?

Ik heb zelf geen Thunderbird, maar ik heb wel 2 vragen die je misschien verder helpen:
1. Staan die ongelezen mail die je nu niet binnenhaalt wel in dezelfde mailmap bij Planet als de mails die wél binnenkomen? Je zou dat kunnen checken met webmail.
2. Gebruik je misschien anti-spam software die mogelijk de mail vooruit scant voor jou en dan besluit dat die mail op de mailservers van kpnplanet moeten blijven staan? Oftewel: Wat voor mails blijven staan bij kpnplanet? Is daar een patroon in te ontdekken? Ook dit zou je kunnen checken met webmail.

Als het probleem aan (jouw inrichting van) Thunderbird ligt, dan kan ik je niet helpen, en hopelijk hebben anderen hier op het forum nog tips voor je daaromtrent.

Tijs.

Bedankt voor je reactie maar je suggesties daar zit 'm het probleem niet; mails staan in dezelfde map en de rest is ook allemaal correct; het zit 'm dus ergens anders, maar waar?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan