Ongelezen E-Mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

etboss

Gebruiker
Lid geworden
18 okt 2000
Hallo,

Ik heb in outlook 2003 de map ONGELEZEN E-MAIL verwijder. En dat was niet de bedoeling, maar... hoe krijg ik die map terug. Ikweet wel dat ik een map met die naam kan aanmaken, maar in een van de pulldown menu's stond map met ONGELEZEN E-Mail etc etc en dat wil ik dus ook weer terug.

Dank

Erwin

Je kunt je office met de cd herstellen of aanpassen denk ik .

Greetz : Jer:cool:en.

Even op Persoonlijke mappen gaan staan, zodat ie blauw wordt. Rechtsklikken, dan op nieuwe map klikken en in het volgende venstertje de map van je keuze uitzoeken en terugzetten.

Fonz

Bijna Fonz ....

De (zoek-)map 'ongelezen mail' staat in de groep Zoekmappen.
Op deze naam rechtsklikken et voilá je kunt hem opnieuw aanmaken ....

Ik geloof erg in de zelfredzaamheid van de medemens en bracht 'em een eind op weg.
Ik wist dat het iets in die richting was.
De CD erin en hetsrellen is een optie, formateren en de hele boel opnieuw installeren kan altijd nog pfffffffffffffffff

Even een reaktie.

A.J. Die optie van de Persoonlijke mappen selecteren, et voila. Vergeet het maar.

Vecom: dan moet je me eerst even uitleggen wat zoekmappen zijn en waar ik die kan vinden en bewerken.

A.J. CD erin en herstellen ...werkt niet in dit geval.
Formatteren en op nieuw installeren.. als je daar Mega Senior voor moet zijn om dat te bedenken...;-))))

Erwin

Sorry dat ik het zeg, maar niet écht een vriendelijke reactie.

Die zoekmappen heb je onderin de mappenlijst in Outlook2003 .......

Is die smiley je dan ontgaan. Ik bedoelde er niets lelijks mee. Zal wel aan mijn gevoel van humor liggen.
Ik zal wel inbinden.

Excuses A.J.

Erwin

Ik heb trouwens mijn map weer terug.
Allemaal bedankt voor de info en help.

Erwin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan