ongelukje met harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je de schroefjes niet al te verkracht hebt dan zou ik zeggen dat een expert er niks van kan zien.
Ik denk niet dat dit de repareren is. Je harde schijf heeft onder stroom gezeten van waarschijnlijk een iets ander voltage.

Hoi,

Of je moet de verzegeling van de kast verbroken hebben wat meestal op een merk pc zit als dit tenminste een merk pc is dan vervalt over het algemeen je garantie.

hoeveel geld je ze ook betaald hebt voor wat voor systeem ook.... ze proberen je te naaien.

je moet alles wat je custom erin hebt gezet eruit halen... alle schroefjes erin terug in zetten (ze mogen in geen geval beschadigd zijn! niet eens een beetje) en hopen dat de experts je niet door hebben. Let wel Experts. Ze hebben dus ervaring met fakes. Hun zijn beter in het herkennen van een fake dan jij in het op een echt laten lijken.

PS Mocht je ze gaan naaien, doe het veilig....

Hoi,

Te naaien wil ik niet zeggen ze zullen genoeg meemaken ;) maar ze zullen wel goed onderzoek doen maar de hd zal toch vervangen worden dus kan je het proberen en lukt het niet alsnog een nieuwe hd betalen je zal toch de pc weer moet kunnen gebruiken.

Hoi,

Misschien het print plaatje zou misschien alleen vervangen kunnen worden anders denk ik dat het een probleem wordt.

Zoals ik al eerder zei:
PS Mocht je ze gaan naaien, doe het veilig....

Als je gaat liegen tegen hun en ze komen erachter kun je er problemen mee krijgen.. Ga daar dus veilig mee om. Verder heb je voor 80 euro tegenwoordig een HDD dus dan kun je weer vooruit.

Technisch gezien is liegen bij de garantie winkeldiefstal. Je maakt illigaal gebruik van een service die hun alleen geven aan klanten die het verdienen. Als je je computer open hebt gemaakt verdien je geen garantie meer. Dus technisch gezien ben je dan ook strafbaar als je erom gaat liegen.

Hoi,

Je zal in het ergste geval dan de onderzoek kosten erbij moeten betalen, gerecht al het niet worden dus is een nieuwe hd denk ik de goedkoopste en veiligste oplossing;)

en nu ga ik ff het een en het ander wissen ze zullen maar toenvallig hier kijken op hun vrije avond

Hoi,

We kunnen inderdaad nog de hele dag door discussiëren maar de keus is aan jou, geen hd in huis om deze even te proberen?

Mod edit wissen is niet echt handig je weet dat hun dit ook kunnen lezen en de antwoorden zeggen genoeg.

Laatst bewerkt:
Geloof me. Die experts kijken altijd naar de schroefjes. Ze kijken of de schroefjes vervangen zijn of een andere kleur hebben. Ze kijken of er een schroevendraaier aan te pas is gekomen. Ze kleinste krasjes zien ze al direct als een probleem. Ook kijken ze of er modificaties aan de kast zijn gemaakt. Of de RAM nog dezelfde is en processor en videokaart. Ze kijken of de videokaart schroefjes misschien verplaatst zijn en kijken of het ook stoffig in de kast is. Als er sporen van krassen zijn van de stofzuiger zien ze het ook direct.
Die mensen zijn een "Pain-In-The-Ass", maar je moet echt alles goed maskeren wil je door de keuring daar komen.

alles is nog in dezelfde staat behalve die fans maar die heb ik er zo uitgesloopt
kan ik als het nodig is wel ergens een beetje zwarte verf vandaan vissen die exact hetzelfde is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan