ongeschikt systeembestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter wwim
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wwim

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2006
Goedendag,
Ik gebruik XP, mijn "geleende" office 2003 NL heb ik er ongeluk overschreven met Ofice 2000 UK. Ik wou Frontpage installeren. Kan niet meer terug. Bij het installeren van enkele progs (voor Windows) krijg ik de melding: "C:Windows\systeem 32\autoexe.NT Het systeembestand is niet geschikt voor MS-DOS en Microsoft Windows toepassingen". Het zijn progs, die al eerder gedraaid hebben op Windows 98 zoals CD-foon, Adobe de Luxe en een fotobewerkingsprog van internet. Ook moet ik (volgens MS) een nieuwe e-mail client aanmaken door Outlook te starten, terwijl ik Outlook Express heb draaien, waarvan nu het adresboek niet meer werkt (Either there is no default mail client.....)
Heeft het overschrijven de boel in de war geschop?
Met vriendelijke groet,
wwim

Controleer via ---rechtsklik taakbalk/eigenschappen/menu start/aanpassen ---- of Outlook Express nog 'de baas is'.
Adobe Photo de Luxe zou gewoon moeten kunnen draaien. Alleen weet ik dat de mijne ook altijd zit te zeuren over de e-mailclient. Adobe verwacht Outlook. Gebruik je trouwens ook de parser die Adobe geschikt maakt voor XP?
Met die andere mededeling weet ik geen raad. Misschien iemand anders wel.
Het is eigenlijk een melding die hoort bij spellen/programma's die onder DOS horen te werken.
Kun je van cd-foon niet zeggen. Je hebt toch niet iets gedownload wat voor Linux bestemd is?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan